// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸

راه‌اندازی صفحه Elden Ring در استیم و پلی استیشن استور

به‌تازگی مشخص شده که بازی Elden Ring به فروشگاه استیم و پلی استیشن اضافه شده است.

Elden Ring را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی دانست که در تاریخ سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و کاربارن در تاریخ دو بهمن ماه (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) می‌توانند جدیدترین ساخته استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) را تجربه کنند. 

بااین‌حال موردی که کاربران منتظر آن هستند، شروع پیش‌خرید بازی است. به‌تازگی مشخص شده که صفحه الدن رینگ در فروشگاه استیم و پلی استیشن راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را به فهرست بازی‌های موردعلاقه خود اضافه کنند. ازاین‌رو زمانی‌که پیش‌خرید بازی فعال شود، ازطریق یک اعلان متوجه این موضوع خواهند شد. 

متاسفانه اعلام نشده که چه زمانی پیش‌خرید بازی در دسترس قرار می‌گیرد، اما باتوجه به راه‌اندازی صفحه بازی در دو فروشگاه ذکر شده، به‌نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد فعال شدن پیش‌خرید بازی Elden Ring هستیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که الدن رینگ در چه زمانی برای پیش‌خرید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Elden Ring در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده