// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۴

آغاز فروش کالاهای مختلف براساس بازی های نینتندو توسط شرکت یونیورسال

یونیورسال مشغول تأسیس نخستین پارک تفریحی رسمی بزرگ نینتندو در آمریکا هستند و از همین حالا فروش کالاهای مختلف ساخته‌شده براساس شخصیت‌های نینتندو را آغاز کردند.

نخستین شعبه‌ی پارک تفریحی بزرگ و جذاب Super Nintendo World در کشور ژاپن تأسیس شده است. مسئولیت ساخت این پارک در آمریکا را هم یونیورسال برعهده دارد. اما افتتاح شعبه‌ی آمریکا دو یا سه سال دیگر زمان می‌برد. ولی این دلیل نمی‌شود که پارک تفریحی خود استودیوهای یونیورسال در هالیوود نتواند کالاهای متعلق به Super Nintendo World را بفروشد. این نخستین بار است که نینتندو به‌صورت رسمی این کالاها را در خارج از ژاپن به فروش می‌رساند.

کلاه‌های لوئیجی و ماریو، کیف‌های دارای بند کشی و عروسک‌های نرم مواردی هستند که در فروشگاه پارک یونیورسال قرار می‌گیرند. تعداد، تنوع و مدت‌زمان حضور این کالاها در آمریکا محدود است؛ تا احتمالا نینتندو بازار را مورد آزمایش قرار بدهد و برای افتتاحیه‌ی اصلی آماده شود. ساعت‌های مچی ساخته‌شده با الهام از بازی Mario Kart، ژاکت‌های نینتندو، اسباب‌بازی TokoToko ماریو و پازل‌های خاص از جمله مواردی هستند که فعلا در انحصار پارک Super Nintendo World می‌مانند. می‌توان پیش‌بینی کرد که پس از تأسیس سوپر نینتندو ورلد در آمریکا و وارد شدن عمده‌ی محصولات آن به فروشگاه‌های غربی، شرکت ژاپنی درآمد قابل توجهی از فروش آن‌ها خواهد داشت.

محصولات بامزه ساخته شده براساس مجموعه بازی ماریو شرکت نینتندو

نباید فراموش کرد که چندین و چند ماه پس از افتتاح سوپر نینتندو ورلد در منطقه هالیوود شهر لس آنجلس، شعبه‌ی دیگر آن هم توسط استودیوهای یونیورسال در ایالت فلوریدا کشور ایالات متحده آمریکا شروع به کار خواهد کرد. تازه اگر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 حدودا یک سال پروژه را عقب نمی‌انداخت، شعبه‌ی اول زودتر از این‌ها هم افتتاح می‌شد.

این وسط می‌دانیم که شعبه هالیوود (لس آنجلس، کالیفرنیا) سوپر نینتندو ورلد کوچک‌ترین از سوپر نینتندو ورلد ژاپن است. پس نمی‌تواند دقیقا به مانند آن باشد. مثلا به‌نظر می‌رسد که Yoshi’s Adventure به‌عنوان یک سواری خانوادگی که هم از محیط‌های داخلی می‌گذرد و هم در محیط آزاد بالا می‌رود، قرار نیست جایی در شعبه‌ی کالیفرنیا داشته باشد. در نتیجه برخی از طرفدارها امیدوار به بزرگ‌تر بودن شعبه‌ی فلوریدا هستند. راستی فراموش نکنید که سوپر نینتندو ورلد کشور ژاپن هم توسط یونیورسال ساخته شد و کشور سنگاپور، مقصد بعدی این پارک تفریحی خاص و جالب خواهد بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده