// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸

نسخه کنسولی The Ascent درجه سختی دریافت کرد

استودیو نئون جاینت به تازگی آپدیتی را برای نسخه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی The Ascent منتشر کرده و شاهد اضافه شدن درجه سختی به بازی هستیم.

تقریبا یک هفته پیش بازی The Ascent روانه بازار شد و متاسفانه نتوانست آنطور که باید و شاید بازخوردهای خوبی را کسب کند. بااین‌حال استودیو نئون جاینت، سازنده بازی The Ascent درحال تلاش است تا با ارائه آپدیت‌های مختلف، مشکلات بازی را حل کند. 

این در حالی است که اولین آپدیت منتشر شده، بدون هیچ اطلاع قبلی در دسترس قرار گرفته است و آن چیزی نیست که کاربران منتظرش بودند. در جریان آپدیت منتشر شده که تنها در اختیار کاربران ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار گرفته، شاهد اضافه شدن درجه سختی به The Ascent هستیم. ازاین‌رو کاربران می‌توانند بازی را باتوجه‌به درجه سختی مدنظر خود آغاز کنند.

البته اشاره کنم که نسخه کامپیوتر بازی از ابتدا دارای درجه سختی بود. تابه‌امروز کاربران کامپیوتر نسخه پی سی The Ascent روی ایکس باکس گیم پس به نبودن تعدادی از ویژگی‌ها نسبت به نسخه کامپیوتر بازی ابراز نارضایتی کرده‌اند و تیم سازنده در حال تلاش برای رفعه مشکلات است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی The Ascent را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده