نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

ادامه سرمایه‌ گذاری EA روی مجموعه Star Wars Jedi: Fallen Order

پس از به موفقیت رسیدن بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، پشتیبانی و سرمایه‌گذاری الکترونیک آرتز روی این مجموعه بر کسی پوشیده نبود؛ مسئله‌ای که به‌صورت رسمی تایید شد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از موفق‌ترین آثار چند سال اخیر استودیوی الکترونیک آرتز به‌حساب می‌آید. اثری که نه‌تنها از نظر منتقدین یک ساخته قابل احترام است، بلکه گیمرها نیز به آن واکنش مثبتی نشان داده‌اند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تعداد کاربران بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرده است.

باتوجه به تمام موفقیت‌های بازی، ادامه سرمایه‌گذاری الکترونیک آرتز برای تولید دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order بر کسی پوشیده نبود. حال در جدیدترین اخبار بازی، اندرو ویلسون، مدیرعامل EA، به‌تازگی در گفت‌گویی با تایید این موضوع تاکید کرد که شرکت روی این مجموعه سرمایه‌گذاری خواهد کرد. 

اگرچه تا این لحظه به‌صورت رسمی دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order معرفی نشده، اما چندی پیش گزارشی ارایه شد مبنی‌بر اینکه نسخه دوم بازی باز هم توسط استودیوی بازی‌سازی ریسپاون در دست ساخت قرار داد. درصورتیکه این گزارش را درکنار صحبت‌های الکترونیک آرتز درخصوص اینکه ساخته سال ۲۰۱۹ درواقع شروع یک مجموعه جدید است، قرار دهیم، می‌توان با خیال راحت منتظر معرفی این اثر در آینده باشیم.

حال چنانچه شما هم از طرفداران سری جنگ ستارگان و مخصوصا بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد دنباله این بازی را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده