نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

توسعه یک بازی جدید براساس مجموعه South Park

براساس گزارش منتشر شده، به‌نظر می‌رسد تری پارکر و مت استون، خالقان سری South Park در تلاش برای توسعه یک بازی جدید از این مجموعه محبوب هستند.

براساس گزارش منتشر شده در رسانه خبری بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد خالقان مجموعه South Park در حال توسعه یک بازی جدید برپایه این سری هستند. جیسون شرایر، گزارشگر این رسانه با انتشار توییتی اعلام کرد که تری پارکر و مت استون، خالقان سری South Park برای فراهم کردن بودجه لازم جهت خلق آثار مختلف ازجمله یک بازی سه‌بعدی براساس این مجموعه درحال برنامه‌ریزی هستند. 

اگر از طرفداران سری South Park باشید، احتمالا به‌خاطر دارید که دو بازی اخیر این مجموعه توسط استودیوی یوبیسافت منتشر شد. حال اما تا این لحظه به‌صورت رسمی مشخص نشده است که آیا تیم سازنده برای انتشار ساخته جدید خود دوباره به سراغ یوبیسافت خواهد رفت یا خیر.

در بخشی از توییت و گزارش رسانه بلومبرگ، به این نکته نیز اشاره شده که برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده حاکی از آن هستند که درکنار توسعه و عرضه یک بازی جدید، فیلمی برای سرویس استریم پارامونت پلاس نیز ساخته خواهد شد. 

با استناد به صحبت‌های شرایر، برخلاف دو بازی South Park: The Stick of Truth و South Park: The Fractured که به ترتیب در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ توسط یوبیسافت منتشر شده بود، احتمالا این‌بار اما وظیفه انتشار بازی جدید را استودیوی دیگری برعهده خواهد داشت. 

حال نوبت شما است تا درصورتیکه از طرفداران قدیمی مجموعه سوث پارک هستید، پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی جدید سری مورد علاقه خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده