// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۰

بازی Battlefield 2042 بیشتر از قبل حالت سرویس محور دارد

اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی EA می‌گوید باید به Battlefield 2042 به چشم یک سرویس نگاه کرد و اینکه حالت Portal این بازی، آینده‌ی بتلفیلد را شکل خواهد داد.

اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی EA به‌تازگی در جریان جلسه ارائه گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ درباره‌ی بازی Battlefield 2042 و آینده‌ی مجموعه‌ی بتلفیلد با سرمایه‌گذاران این شرکت صحبت کرده است. او در پاسخ به یکی از سهام‌داران که پرسید آیا نسخه‌های جدید بتلفیلد همچنان به روال سابق منتشر خواهند شد، می‌گوید: «فکر می‌کنم در همین جهت حرکت خواهیم کرد. البته نکته‌ی مهم‌تر این است که به بتلفیلد به‌عنوان یک سرویس نگاه کنید.» می‌دانیم که نسخه‌های جدیدی از بتلفیلد هر دو یا سه سال یک‌بار منتشر می‌شوند و مسئله اینجا است که ویلسون به‌صورت شفاف نگفت که آیا بتلفیلد بعدی نیز مانند نسخه‌های پیشین با فواصل دو یا سه ساله منتشر خواهد شد یا خیر.

تمام این‌ها را می‌توان اینگونه تفسیر کرد که الکترونیک آرتز قصد دارد بتلفیلد را بیشتر از قبل به یک بازی سرویس‌محور تبدیل کند؛ به‌طوری که به‌جای عرضه‌ی منظم و هرچند سال یک‌بار نسخه‌های جدید، یک پلتفرم بزرگ و یکپارچه خلق کند که به‌صورت منظم آپدیت می‌شود. علاوه‌براین، ویلسون در جلسه‌ی مذکور اشاره می‌کند که EA همچنان در جهتی حرکت می‌کند که بازی‌های سرویس‌محور بیشتری در آینده عرضه کند. او می‌گوید آثاری چون بتلفیلد 2042 «بازی‌های بزرگ ما را از نو تعریف خواهد کرد.»

تصاویر  رسمی فاش شده از Battlefield 2042

حالت Portal بازی بتلفیلد 2042 اخیرا معرفی شد. بازیکنان در این حالت می‌توانند سلاح‌ها و ویژگی‌های دوره‌های زمانی هریک از بازی‌های بتلفیلد را با یک دیگر ترکیب کنند و مچ‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را بسازند. حال به‌نظر می‌رسد که EA امیدوار است محتوایی که توسط کاربران در این بخش ساخته می‌شود، به رشد بلندمدت مجموعه‌ی بتلفیلد کمک زیادی کند.

ویلسون درخصوص حالت پورتال بتلفیلد 2042 می‌گوید که آن‌ها معتقدند حالت پورتال آینده‌ی بتلفیلد را شکل خواهد داد و می‌تواند تجربه‌ی بازیکنان را از بتلفیلد دستخوش تغییری جدی کند. او همچنین اشاره می‌کند که EA به‌دنبال خلق پلتفرمی است که بازیکنان را در ۳۶۵ روز سال به بازی کردن ترغیب کند.

افزون بر این، در جلسه گزارش مالی EA اعلام شد که این شرکت قصد دارد جنبه‌ی لایو سرویس بودن بازی‌های خود را مانند‌ اپیکس لجندز و حالت آلتیمت تیم در بازی‌های فیفا، گسترش دهد. Battlefield 2042 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده