// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

مدت زمان افتتاحیه مراسم گیمزکام 2021 مشخص شد

جف کیلی به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود مدت زمان مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام 2021 را اعلام کرده است.

سه هفته دیگر به برگزاری مراسم گیمزکام ۲۰۲۱ در تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ اوت) زمان باقی‌مانده است و همانند سال گذشته، شاهد یک مراسم افتتاحیه هستیم که با نام Opening Night Live شناخته شده و جف کیلی وظیفه برگزاری آن را برعهده دارد.

این در حالی است که به‌تازگی جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود مدت زمان مراسم افتتاحیه را اعلام کرده است. Opening Night Live رویداد گیمزکام سال جاری دو ساعت خواهد بود و طبق گفته جف کیلی، در این مراسم شاهد نمایش‌هایی از بازی‌هایی هستیم که تا آخر سال جاری میلادی یا در آینده منتشر می‌شوند. 

باتوجه‌به توییت جف کیلی و اشاره به نمایش بازی‌های بزرگی که تا انتهای سال عرضه می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که شاهد معرفی نسخه جدید کالاف دیوتی باشیم که طبق شایعات با اسم Call of Duty: Vanguard شناخته می‌شود. ازطرفی Dying Light 2 دیگر محصولی است که تا انتهای ۲۰۲۱ عرضه می‌شود و یک نمایش تازه از آن می‌تواند گزینه خوبی برای مخاطبان باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، ۵۰۵گیمز، اکتیویژن، باندای نامکو، الکترونیک آرتز و یوبیسافت در این رویداد شرکت می‌کنند و دوست دارید نمایش چه بازی‌ای را تماشا کنید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده