// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵

تریلر فصل پنجم COD: Black Oops Cold War و رونمایی از اپراتور جدید

اکتیویژن در آستانه برگزاری فصل پنجم Call Of Duty: Black Oops Cold War تریلر سینماتیک تماشایی از این بازی منتشر کرده و به محتویات جدید آن اشاره می‌کند.

استودیوی اکتیویژن تاریخ آغاز فصل پنجم بازی کال او دیوتی بلک آپس کلد وار و وارزون را ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) اعلام کرد و در یک تریلر به خط داستانی Stitch پرداخت.

این تریلر به‌نظر نقشه جدید بخش چند نفره بازی را نشان می‌دهد. گویا محل این نقشه جدید نام آن Echelon NATO Listening Station است و در توفلسبرگ آلمان قرار دارد.

برنامه‌های استیچ به‌ظاهر تمام شده‌اند که در تریلر نمایش داده شده قسمتی از تاثیرات آن‌ها را می‌بینیم و شاهد مبارزات جذاب تری نسبت به تیزری که در هفته گذشته منتشر شده بود هستیم. همچنین با یک اپراتور جدید زن آشنا می‌شویم که در هنگام اعلام تاریخ انتشار فصل پنجم، اکتیویژن به آن اشاره کرده بود. این اپراتور را در حال وارد کردن کد‌های لازم می‌بینیم که به منظور شروع پخش سراسری از ایستگاه اصلی انجام می‌شود.

صفحه توییتر کال آف دیوتی با پخش این تریلر سینمایی نوشت: «پخش سراسری آغاز شد. دیگر هیچ مانعی سر راه استیچ برای شروع بخش آخر برنامه‌هایش نیست.»

تریلر همچنین شخصیت وودز را نشان می‌دهد که با اپراتور جدید که عینک دید در شب بر سر دارد همکاری می‌کند تا بتوانند به ایستگاه شنود نفوذ کنند. اما متاسفانه پخش سراسری شروع می‌شود که در نتیجه آن ماموران خفته که به‌نوعی جاسوس هستند، فعالیت خود را آغاز می‌کنند و متوجه می‌شویم همراهان وودز که برای نفوذ به ایستگاه شنود او را یاری می‌کنند جزء ماموران خفته هستند. در آخر وودز و اپراتور جدید را می‌بینیم که به سختی از ایستگاه شنود فرار می‌کنند.

میزان آشوبی که استیچ توسط این ماموران به‌پا می‌کند مشخص نیست. اما با نزدیک شدن به تاریخ انتشار در ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) اطلاعات بیشتری به دستمان خواهد رسید. به احتمال زیاد همکار استیچ و اپراتور ماسک داری که با وودز همکاری می‌کند دو اپراتور جدید این فصل باشند.

ویدئوی تریلر فصل پنجم کال آف دیوتی بلک آپس کلد وار و وارزون در یوتیوب می‌توانید تماشا کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده