// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

گایل و کمی به بازی فورتنایت اضافه خواهند شد

کپکام و اپیک گیمز به‌تازگی اعلام کرده‌اند دو شخصیت کمی و گایل از مجموعه Street Fighter به بازی فورتنایت اضافه خواهند شد.

چند ماه پیش دو شخصیت چان‌لی و ریو از مجموعه Street Fighter به بازی Fortnite اضافه شده بودند و حال شاهد اضافه شدن شخصیت‌های بیشتری از این سری به فورتنایت هستیم.

در جریان استریم Street Fighter V Summer Update، کپکام اعلام کرد که گایل و کمی به بازی فورتنایت اضافه خواهند شد. هرکدام از این دو اسکین، دارای تو شکل متفاوت، کیف کولی و یک ایموت هستند. گایل با ظاهر همیشگی و اصلی خود در بازی فورتنایت قرار می‌گیرد، اما کاربران به Glistening Guile Variant درکنار کیف کولی K.O دسترسی خواهند داشت.

این در حالی است که کمی دارای Tactical Cammy Variant و همچنین کیف کولی Borealis Backer است. دراین‌میان باندل‌های ویژه‌ای هم برای این دو شخصیت درنظر گرفته شده است که شامل کلنگ Knuckle Buster برای گایل و Delta Red Bowie Blade برای کمی به‌همراه گلایدر V-Trigger Vector است. 

دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به Cammy Cup داشته باشیم. محتوای ذکر شده در تاریخ ۱۴ مرداد ماه به بازی فورتنایت اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند زودتر از زمان موعود ( ۱۸ مرداد ماه) به اسکین کمی دسترسی پیدا کنند. برای کسب جوایز بازی ازطریق Cammy Cup، باید حداقل هشت امتیاز کسب کنید. 

کمی و گایل در تاریخ ۱۸ مرداد ماه (۹ اوت) و ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت ایران به فروشگاه فورتنایت اضافه خواهند شد تا علاقه‌مندان بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده