// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳

ساخت یک بازی موبایلی جدید از Call of Duty

اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده که آن‌ها استودیوی تازه‌ای برای نسخه‌ی موبایلی Call of Duty تأسیس کرده‌اند که در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی جدید است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دنیل اَلگره، رئیس و مدیر عملیاتی Activision Blizzard به‌تازگی در جریان جلسه‌ی ارائه گزارش مالی این شرکت اعلام کرده است که آن‌ها استودیوی جدیدی به‌طور خاص برای نسخه‌ی موبایلی Call of Duty تأسیس کرده‌اند و اینکه این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی معرفی‌نشده از این مجموعه‌ی شوتر اول‌شخص است.

البته استودیوی جدید از استودیوی سازنده‌ی Call of Duty: Mobile جدا است. کالاف دیوتی موبایل توسط استودیوی TiMi Studio ساخته شده که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ چینی Tencent است. همچنین گفتنی است که کالاف دیوتی موبایل محبوبیت زیادی بین گیمرهای موبایلی دارد و چندوقت پیش خبر رسید که بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

کالاف دیوتی موبایل به‌صورت free-to-play عرضه شده است.کالاف دیوتی موبایل توانسته گیمرهای جدیدی را که تا به حال کالاف دیوتی بازی نکرده‌اند، به تجربه‌ی این بازی و درکل سری کالاف دیوتی ترغیب کند. از طرفی اکتیویژن بلیزارد در تلاش بوده تا بازیکنان کالاف دیوتی موبایل را تشویق کند که برای آیتم‌های درون بازی پول خرج کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Venture Beat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده