// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷

بازی Diablo Immortal تاخیر خورد

شرکت بلیزارد به‌تازگی اعلام کرده که بازی موبایل دیابلو ایمورتال نیاز به تغییراتی در گیم‌پلی و محتوای آن دارد و به همین منظور دیرتر از تاریخ اعلام شده به دست بازیکنان می‌رسد.

مدتی پیش نسخه بتا خصوصی بازی Diablo Immortal در دسترس تعدادی از کاربران قرار داده بود تا بازخوردهای خود را به‌گوش بلیزارد رسانده و تیم سازنده بازی باتوجه‌به بازخوردهای کاربران، مشکلات بازی را رفع کنند. حال شرکت بلیزارد اینترتینمنت در وبسایت رسمی خود اعلام کرده که دیابلو ایمورتال با تأخیر عرضه می‌شود.

در ابتدا قرار بود این بازی تا انتهای سال ۲۰۲۱ عرضه شود، اما حال باید در نیمه اول ۲۰۲۲ منتظر آن باشیم. در وبسایت بلیزارد اعلام شده که تیم سازنده برای اعمال بازخوردهای کاربران نیاز به زمان دارد و همین مورد سبب تأخیر بازی شده است. درواقع بلیزارد در تلاش است تا محتویات پس از بازی را درگیرکننده‌تر طراحی کند، پشتیبانی از کنترلر را به بازی اضافه کرده و ازطرفی تغییراتی را هم روی حالت Cucle of Strife اعمال کند که مربوط‌به بخش PvP بازی است. 

بلیزارد دراین‌باره می‌گوید «بااین‌حال تغییرات و موارد مد نظر برای بهبود تجربه گیم‌پلی بازی، در بازه زمانی سال ۲۰۲۱ که قبلا آن را اعلام کرده بودیم، قابل انجام نیست. ازاین‌رو Diablo Immortal برای عرضه در نیمه اول سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است و همین مورد به ما اجازه می‌دهد تا تغییرات مدنظر را روی بازی اعمال کنیم.»

از نظر محتویات جدید PvE، بلیزارد در تلاش است تا Raidهای هشت نفره را به بازی اضافه کند. همچنین بهبودهایی روی سیستم Bounty بازی اضافه خواهد شد و Challenge Riftها هم پاداش بهتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از حیث بخش PvP بازی هم شاهد تغییراتی روی سیستم Battlegrounds بازی و همچنین حالت Cycle of Strife هستیم. 

درکنار تمامی موارد بد نیست به کسب XPهای هفتگی و تغییراتی روی سیستم‌های پیشرفت بازیکنان در بازی مثل سیستم پاراگون هم اشاره‌هایی داشته باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده