// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

اشاره دیجیتال فاندری به مشخصات سخت‌افزاری عالی پلی استیشن VR جدید

به‌تازگی تیم دیجیتال فاندری اعلام کرد که مطابق اطلاعات فاش‌نشده‌ی اختصاصی مشاهده‌شده توسط اعضای آن، PSVR جدید پلی استیشن حتی بهتر از تصورات قبلی به‌نظر می‌رسد.

پیش از این براساس گزارش‌ها متوجه شده بودیم که پلی استیشن VR جدید سونی که برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود، قدرتمند خواهد بود. پشتیبانی از رزولوشن ۴۰۰۰ پیکسل در ۲۰۴۰ پیکسل، تکنولوژی دنبال کردن جهت نگاه مخاطب برای متمرکز ساختن لحظه به لحظه‌ی قدرت پردازشی روی ارائه‌ی تصاویر در بالاترین کیفیت و بی‌نیازی کامل دستگاه به دوربین، از جمله موارد جذاب توصیف‌کننده‌ی PSVR2 هستند. این هدست واقعیت‌مجازی بدون تشکیلات مختلف شلوغ‌کننده و آزاردهنده، تنها با یک سیم به پورت USB-C کنسول وصل خواهد شد.

این کنسول که دسته‌های خاص و بی‌سیم آن را دیده‌ایم، در بدنه‌ی اصلی خود هم از لرزش‌های جزئی و دقیق پشتیبانی می‌کند تا بیش‌ازپیش بتواند احساس حضور در یک جهان دیگر را تحویل بازیکن دهد. گزارش‌های قابل‌توجه دیگر نیز به عرضه‌ی این دستگاه در سال ۲۰۲۲ اشاره دارند.

دو دسته پلی استیشن VR جدید سونی در کنار یکدیگر با رنگ سیاه

ریچارد لیدبتر در بخشی از جدیدترین قسمت پادکست دیجیتال فاندری می‌گوید: «یک اتفاق دل‌انگیز این است که سونی به ساخت پلی استیشن VR 2 برای کنسول PS5 می‌پردازد. ما قبلا برخی از اطلاعات لورفته (اشاره به موارد نام‌برده در دو پاراگراف قبلی) را دیده‌ایم که باعث شدند این دستگاه، خوب به نظر بیاید. ولی به‌تازگی خود ما اطلاعات سخت‌افزاری بیشتری راجع به آن را دیده‌ایم که هنوز برای عموم فاش نشده‌اند و توسط رسانه‌ها لو نرفته‌اند. این اطلاعات جدید باعث می‌شوند که PSVR 2 حتی بهتر از قبل به نظر بیاید».

تیم خوش‌سابقه و لایق اعتماد Digital Foundry که به رسانه معتبر EuroGamer تعلق دارد، به سطحی از ارزش در نگاه گیمرها رسیده است که خیلی‌ها به گزارش اختصاصی و نظر تخصصی اعضای آن اعتماد کنند. باید صبر کرد و دید بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی تحت مدیریت جیم رایان چه زمان سراغ رونمایی کامل این هدست واقعیت مجازی جدید می‌رود.


منبع UploadVR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده