// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶

درآمد حدودا ۲۰ میلیون دلاری آریانا گرانده از کنسرت فورتنایت

تنها چند روز تا برگزاری کنسرت جدید آریانا گرانده در بازی Fortnite شرکت اپیک گیمز باقی مانده است و ظاهرا قرارداد این خواننده درآمد زیادی برای او به همراه دارد.

تراویس اسکات به خاطر کنسرت در فورتنایت حدودا ۲۰ میلیون دلار درآمد داشت و ظاهرا پولی که آریانا گرانده برای حضور در این محصول شرکت اپیک گیمز می‌گیرد، از آن مبلغ هم بیشتر است. او صرفا یک کنسرت دیجیتالی/مجازی داخل جهان فورتنایت برگزار نمی‌کند. بلکه به‌عنوان یک اسکین هم به بازی اضافه می‌شود تا گیمرها بتوانند با ظاهر او مشغول تلاش برای تبدیل شدن به برنده‌ی رقابت‌های بتل رویال شوند. انتظار می‌رود که آمار استقبال‌کنندگان از این کنسرت به مراتب بیشتر از کنسرت مارشمالو و کنسرت اسکات باشد. آریانا گرانده فقط در پلتفرم توئیتر بیشتر از ۸۷ میلیون دنبال‌کننده دارد.

البته که حضور او در بازی به‌شدت برای اپیک گیمز مفید خواهد بود. اما چنین حقوقی برای خود گرانده هم معرکه به نظر می‌رسد. زیرا زحمت برگزاری چند تور در نقاط مختلف دنیا به مراتب بیشتر از برگزاری یک کنسرت مجازی در فورتنایت است که تقریبا همه‌ی کارهای آن را اپیک گیمز انجام می‌دهد. فراموش نکنید که بیشترین درآمد تراویس اسکات از یک کنسرت حضوری، ۱.۷ میلیون دلار بود. در طی کل تور نیز وی موفق به کسب ۵۳.۵ میلیون دلار شد.

او حدودا ۲۰ میلیون دلار از اپیک گیمز برای کنسرت فورتنایت حقوق گرفت. ۵۳.۵ میلیون دلار برای چندین و چند نمایش حدودا ۲ساعته‌ی پیچیده دربرابر ۲۰ میلیون دلار برای یک کنسرت مجازی حدودا ۱۰ دقیقه‌ای. با این وضعیت نه‌تنها احتمالا درآمد گرانده از فورتنایت به مراتب بیشتر از ۲۰ میلیون دلار خواهد بود، بلکه باید ببینیم که بعد از او کدام خواننده‌ها مشتاقانه مشغول برقراری تماس با اپیک گیمز می‌شوند؛ تا در ازای دریافت چند ۱۰ میلیون دلار پول، چند ساعت کار کنند و وارد فورتنایت شوند.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده