// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۷

مشخص شدن زمان حدودی انتشار بازی Tiny Tina's Wonderlands

به‌تازگی اطلاعات جدیدی راجع به بازه‌ی زمانی حدودی انتشار بازی Tiny Tina's Wonderlands منتشر شده است.

اوایل تابستان امسال در طی رویداد E3 2021، استودیو گیرباکس بازی Tiny Tina's Wonderlands را که اسپین‌آف جدید سری بازی Borderlands است، با انتشار تریلری رسما معرفی کرد. پس از آن اطلاعات بیشتری در مورد بازی Tiny Tina's Wonderlands، به جز تریلر معرفی این بازی با محوریت معرفی شخصیت‌های آن منتشر نشده است اما ما متوجه شدیم که این بازی در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. اکنون به‌لطف اطلاعات جدیدی که به‌دست آمده است، ما اطلاعات دقیق‌تری در مورد زمان انتشار این بازی داریم.

در گزارش مالی جدید تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) تأیید شد که بازی Tiny Tina's Wonderlands در حال حاضر قرار است قبل از پایان سال مالی جاری منتشر شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، سال مالی Take-Two در پایان مارس ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) به پایان می‌رسد. بنابراین اگر بازی Tiny Tina's Wonderlands قرار است در سال ۲۰۲۲ و قبل از پایان این سال مالی عرضه شود می‌توان حدس زد که این بازی بین تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۰ و ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ عرضه شود.

اگرچه با اینکه در حال حاضر یک پنجره محدود برای انتشار بازی Tiny Tina's Wonderlands مشخص است، اما ما هنوز نمایش گیم‌پلی‌ای از بازی ندیده‌ایم. به غیر از جزئیاتی که پیش از این در مورد این بازی توسط استودیو گیرباکس و افراد مرتبط با بازی ارائه شده، محتوای دیگری از بازی منتشر نشده است. حتی تریلر معرفی بازی نیز دارای گیم‌پلی از خود بازی نبود.

همه اینها به این معنی است که استودیو گیرباکس مطمئناً باید در ماه‌های آینده صحبت‌های بیشتری را در مورد بازی Tiny Tina's Wonderlands خواهد داشت. اگر این بازی واقعاً قرار است در سه ماه اول سال آینده‌ی میلادی منتشر شود، ما باید اطلاعات بیشتری از این بازی در پاییز و زمستان دریافت کنیم. اگر سال ۲۰۲۱ به پایان برسد و ما هنوز اطلاعات جدیدی دریافت نکرده باشیم، به احتمال زیاد این بازی تأخیر خواهد خورد.

بازی Tiny Tina's Wonderlands قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی (استیم و اپیک استور) عرضه شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده