نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷

احتمال انتشار آپدیت نرخ تازه‌سازی متغیر پلی استیشن 5 تا زمستان امسال

باتوجه به گزارش‌های غیررسمی منتشر شده به‌نظر می‌رسد سونی درنظر دارد تا بالاخره در ماه دسامبر سال جاری قابلیت نرخ تازه‌سازی متغیر را طی یک به‌روزرسانی به کنسول پلی استیشن 5 اضافه کند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا به‌خاطر دارید که سال گذشته بود که سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که قابیلت نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) در آینده راهی کنسول پلی استیشن 5 نیز خواهد شد. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش گزارشی منتشر شده مبنی‌بر اینکه سونی بالاخره در نظر دارد تا در ماه دسامبر (آذر - دی) پیش‌رو این قابلیت را طی یک به‌روزرسانی به پلی استیشن 5 اضافه کند. 

روبرت زون، خرده‌فروش و رئیس فروشگاه Value Electronics در آمریکا، به‌تازگی طی مصاحبه‌ای تاکید کرد که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ تلویزیون‌های سونی فریمور جدیدی دریافت خواهند کرد که منجربه پشتیبانی از تکنولوژی نرخ تازه‌سازی متغیر خواهد شد. این موضوع باعث شده تا احتمال اضافه شدن این قابلیت به کنسول نسل نهمی سونی در همین بازه زمانی نیز بیش‌از هر زمان دیگری شود. 

«تلویزیون‌های X900H، X90، X95 و همچنین تمام مدل‌های سال ۲۰۲۱ سونی در ماه دسامبر (آذر - دی) بالاخره میزبان پشتیبانی از قابلیت مورد انتظار VRR خواهند شد.»

اگرچه تا این لحظه هنوز سونی به‌صورت رسمی تاریخ اضافه شدن این قابلیت به کنسول PS5 را تایید نکرده، اما به اعتقاد بسیاری ژاپنی‌ها منتظر پایان سال میلادی و انتشار همزمان آپدیت نرخ تازه‌سازی متغیر پلی استیشن 5 با تلویزیون‌های خود هستند. 

حال نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص تاثیرات VRR در تجربه نهایی بازی‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده