// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۷

اعلام تاریخ پخش فیلم کوتاه بتلفیلد 2042

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که چند روز دیگر فیلم Exodus را پخش می‌کند؛ یک اثر کوتاه در جهان بازی Battlefield 2042 که گیمرها قطعا آن را مورد موشکافی قرار می‌دهند.

رونمایی با تریلر سینماتیک، انتشار اطلاعات فراوان راجع به بازی، نمایش گیم‌پلی و صد البته رونمایی از بخش Battlefield Portal توسط الکترونیک آرتز. باید پذیرفت که طی چند هفته‌ی اخیر شاهد افزایش قدم به قدم هیجان‌زدگی بسیاری از بازیکن‌ها برای بازی بتلفیلد 2042، ساخته‌ی استودیوهای DICE و Ripple Effect بوده‌ایم. حالا می‌دانیم که شرکت EA راس ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۲۱ مرداد (۱۲ آگست/اوت) به وقت ایران فیلم Exodus را پخش می‌کند؛ یک اثر کوتاه که داخل جهان بازی Battlefield 2042 جریان دارد.

فیلم Exodus روی نیروهای مبارزاتی خاصی تمرکز می‌کند که در جهان بتلفیلد 2042 مشغول شلیک گلوله‌ها هستند و به‌صورت موقت متعهد به کشورهای مختلف می‌شوند. همچنین طی روزهای باقی‌مانده تا پخش این فیلم کوتاه جدید، شرکت DICE به انتشار تصاویری از لوکیشن‌های حاضر در بازی بتلفیلد 2042 می‌پردازد. سازندگان می‌خواهند با این محتواهای متفاوت، مخاطب را مشتاق شناختن بیشتر جهان بازی Battlefield 2042 کنند.

برخی از گیمرها امیدوار به پخش ویدیوهای بیشتر از گیم‌پلی بتلفیلد 2042 در گیمزکام سال ۲۰۲۱ هستند که از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آگست/اوت (۳ تا ۵ شهریور) برگزار می‌شود. الکترونیک آرتز بازی Battlefield 2042 را در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده