نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸

بازی نقش آفرینی The Wayward Realms با انتشار یک تریلر معرفی شد

روز گذشته استودیوی OnceLost Games با انتشار یک تریلر از بازی The Wayward Realms رونمایی کرد. این بازی توسط سازندگان سابق بازی The Elder Scrolls در دست توسعه است.

در جدیدترین اخبار بازی، بازی The Wayward Realms با انتشار تریلری رسما معرفی شده است. مراحل ساخت این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ و در کانال دیسکورد استودیو OnceLost Games به‌صورت غیررسمی تایید شد. تد پترسون و جولین لفی،‌ دو طراح اصلی سه نسخه اول مجموعه The Elder Scrolls، با تأسیس این استودیوی کوچک سعی در ادامه‌ی مسیر نقش آفرینی های کلاسیک این سری را دارند.

با اینکه در متن ابتدایی معرفی بازی اشاره شد که این پروژه تا زمان عرضه راه طولانی در پیش دارد، اما اعضای این تیم سعی کردند به‌صورت خلاصه ایده‌ها و برنامه‌های خود را برای ساخت این بازی توضیح دهند. The Wayward Realms قرار است در سبک بازی های نقش آفرینی کلاسیک قدیمی که در دهه ۹۰ میلادی بسیار پرطرفدار بودند قدم بگذارد. کارگردان بازی می‌گوید این پرو‌ژه برای آن‌ها نوعی دنباله معنوی برای دو بازی پرطرفدار The Elder Scrolls: Arena و The Elder Scrolls II: Daggerfall خواهد بود. دنیای داستانی غنی، محیط جهان‌باز پهناور و مراحل فرعی بی‌نهایت مواردی هستند که توسعه‌دهندگان بازی تاکید زیادی روی آن‌ها دارند.

طراحان این بازی تعدادی از ایده‌های استفاده نشده خود برای بازی Daggerfall را نیز برای ساخت این پروژه به کار خواهند گرفت که یکی از این ایده‌ها، طراحی مراحل و کوئست‌های فرعی بازی توسط الگوریتم‌های تصادفی است که تکرارپذیری بازی را بالا می‌برد. البته توسعه‌دهندگان تایید کردند که همچنان به‌دنبال ثبت قراردادهایی برای تأمین مالی این پروژه عظیم هستند. شما می‌توانید تیزر تریلر منتشر شده از این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استودیوی OnceLost Games بازی The Wayward Realms را سبک جدیدی از بازی های نقش آفرینی می‌داند و برای توصیف آن از عبارت “Grand RPG” یا نقش آفرینی عظیم استفاده می‌کند. داستان بازی در سرزمینی خیالی به‌نام Archipelago که مجموعه‌ای از صدها جزیره کوچک است اتفاق می‌افتد و بازیکنان می‌توانند با انتخاب از میان نژادها و قبیله‌های متفاوتی که وجود دارد راه خود را در دنیای پهناور بازی پیدا کنند. گیم‌پلی این بازی بر چهار اصل انتخاب، پیامدها، وسعت و نقش‌آفرینی متمرکز خواهد بود. براساس صحبت‌های سازندگان هر یک از انتخاب‌های بازیکنان عواقب همیشگی روی دنیا و سرزمین های این بازی دارد و شخصیت‌های این دنیا به این تصمیمات بازیکنان واکشن نشان خواهند داد. علاوه‌بر طراحی شخصیت اصلی، نبردها، سلاح‌ها و کلاس‌های موجود نیز همگی قابل شخصی‌سازی عمیقی خواهند بود.

هنوز جزئیات دقیقی درباره تاریخ عرضه بازی The Wayward Realms اعلام نشده است، اما صفحه اختصاصی این بازی از همین حالا در فروشگاه استیم فعال است و کاربران می‌توانند این بازی را به فهرست بازی ‌های مورد انتظار خود اضافه کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده