// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

استودیو InXile احتمالا در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی استیم پانک است

گفته می‌شود استودیو inXile Entertainment، سازنده سری بازی Wasteland در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی و استیم پانک جدید است.

استودیو InXile دارای سابقه‌ای طولانی در ژانر نقش آفرینی است بنابراین تعجب آور نیست که طبق آخرین گزارش‌ها آن‌ها مشغول کار روی یک سری نقش آفرینی جدید دیگر باشند. این استودیو بیشتر برای بازی Wasteland 2 و دنباله آن شناخته شده است و بسیاری از افراد این استودیو پیش از این در استودیو Interplay شروع به کار کردند و چندین سال است که روی بازی‌های نقش آفرینی کار می‌کنند.

طبق آخرین اخبار به‌گفته جز کوردن از ویندوز سنترال، اینگزایل در حال آماده‌سازی برای شروع پروژه جدیدش است. کوردن که در پادکست The Xbox Two تأیید کرد که بازی جدید شایعه شده‌ی استودیو inXile هم‌اکنون در حال توسعه است و این پروژه یک بازی نقش آفرینی در دوره استیم پانک خواهد بود. او در این‌باره گفت: «خوب، من نمی‌خواهم چیز زیادی از آن را فاش کنم. ما می‌توانیم آن را Project Colbolt بنامیم. این بازی یک بازی نقش‌آفرینی استیم‌پانک خواهد بود».

وقتی که مجری برنامه از او در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه این بازی تیرانداز اول شخص خواهد بود پرسید، کوردن پاسخ داد: «من در مورد آن به‌طور دقیق نمی‌دانم اما گمان می‌کنم که احتمالا یک بازی اول شخص است.»

کاراکترهای Wasteland 3 در حال تلاش برای بقا

کوردن در ادامه می‌گوید که نمی‌داند توسعه این بازی تا چه حد جلو رفته است و می‌تواند در مراحل اولیه توسعه باشد، اما گفته می‌شود از آنریل انجین 5 برای ساخت بازی استفاده خواهد شد. تنها چیزی که او می‌تواند تأیید کند این است که درواقع Colbolt نام داخلی این بازی است و هم‌اکنون در حال توسعه است.

اگرچه کوردن تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده است اما بنابر اطلاعات قبلی جف گراب از VentureBeat، به‌نظر می‌رسد این پروژه قصد دارد در سال ۲۰۲۳ منتشر شود. این تاریخ انتشار آن را در سال عرضه سایر بازی‌های مایکروسافت مانند Perfect Dark و Fable قرار می‌دهد.

پس از عرضه‌ی بازی Wasteland 3 در سال گذشته، استودیو InXile به‌صورت رسمی ساخت بازی جدید خود را آغاز کرد. نظرات منتقدان به بازی Wasteland 3 بسیار مثبت بود و توانست نمرات بالایی از منتقدان دریافت کند.

سرپرستی استودیو InXile را برایان فارگو بر عهده دارد که در سال ۱۹۸۳ استودیو Interplay را تأسیس کرد. او درحالی‌که در اولین شرکت خود مشغول به کار بود، اولین بازی Wasteland را طراحی کرد و هنوز هم تا به امروز روی این سری بازی مشغول به کار است. استودیو Interplay در دهه ۱۹۹۰ بسیار تأثیرگذار بود زیرا عناوین کلاسیک سری Fallout را توسعه داد و دو بازی اول در مجموعه بازی Baldur's Gate را نیز منتشر کرد.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده