نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸

کارگردان AC: Valhalla کارگردانی ریمیک Dead Space را برعهده دارد

کارگردان بازی Assassian's Creed: Valhalla کارگردانی ریمیک بازی Dead Space را برعهده خواهد شد.

اریک باپتایزات، کارگردان جدیدترین بازی سری Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed Valhalla است، این بازی‌ساز که مدتی پیش برای کار روی پروژه‌ای در آن زمان نامعلوم به استودیو موتیوِ الکترونیک آرتز پیوست، حالا اعلام کرده است وظیفه کارگردانی ریمیک Dead Space را در این استودیو برعهده دارد. این بازی‌ساز کهنه‌کار ۱۶ سال در یوبیسافت کار کرده و علاوه‌بر کارگردانی متاخرترین نسخه از سری Assassin’s Creed، در ساخت بازی‌های Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed: Black Flag به‌عنوان طراح ارشد دست داشته است. 

اریک باپتایزات تنها چهره‌ی کهنه‌کار و شناخته‌شده‌ی یوبیسافت نیست که در ساخت ریمیک Dead Space دست دارد، رومن کمپوس-اوریولا که کارگردان خلاق بازی‌ For Honor بوده و در ساخت بازی‌های Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier و Red Steel 1 و Red Steel 2 در مقام طراح ارشد همکاری کرده است، سال گذشته از شعبه مونترال یوبیسافت به استودیو موتیو اضافه شد. 

مکتی پشت سر شخصیت اصلی بازی Dead Space

خبر ساخت ریمیک بازی Dead Space مدتی پیش در حالی در جریان برنامه EA Play Live رسما اعلام شد که طرفداران زیادی مدت‌ها منتظر این پروژه بوده‌اند. از دیگر اعضای حاضر در تیم توسعه این پروژه که قرار است یک بازسازی کامل باشد می‌توان به مایک یزیجان اشاره کرد، او کارگردان بصری ریمیک Dead Space محسوب می‌شود و در تیم ساخت بازی Dead Space 2 نیز حضور داشته است. از دیگر اعضای تیم توسعه نسخه‌های اصلی Dead Space که در ساخت ریمیک آن همکاری دارند می‌توان به دینو ایگناسیو اشاره کرد، کسی که در  نسخه‌های اصلی به‌عنوان طراح تجربه کاربری حضور داشته و حالا در مقاوم مشاور به ساخت ریمیک Dead Space یاری می‌رساند.

عدم حضور برخی از اعضای اصلی تیم سازنده نسخه‌های اصلی Dead Space در پروژه ریمیک این مجموعه قطعی است، چرا که ایشان در حال حاضر با استودیو Striking Distance مشغول ساخت بازی ترسناک The Callisto Protocol هستند. بازی‌ای که توسط گلن اسکافیلد، خالق Dead Space و استیو پاپوتیس، تهیه‌کننده سری بازی‌های Dead Space ساخته می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده