نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

انتقاد تند ژوزه مورینیو از بازی فورتنایت

ژوزه مورینیو، مربی سرشناس فوتبال، در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که بازیکنان تیمش تا پاسی از شب برای تجربه بازی فورتنایت بیدار می‌ماندند.

به‌نظر می‌رسد ژوزه مورینیو، مربی مطرح ورزش فوتبال و کسی که تابه امروز افتخارات زیادی کسب کرده را نباید جزو طرفداران بازی فورتنایت تلقی کرد؛ چراکه این مربی پرتغالی در ویدیوی منتشر شده توسط حساب رسمی توییتر باشگاه آس رم جهت معرفی او، به بیان احساسات خود نسبت‌به بازی بتل‌ رویال فورتنایت پرداخت. او خاطرنشان کرد که «بازیکنان تیم تا نیمه‌های شب مشغول تجربه این بازی آشغال هستند؛ درحالیکه فردای آن نیز باید وارد زمین چمن شده و به رقابت بپردازند.»

بسیاری اعتقاد دارند که یکی از دلایل اصلی این اظهارنظر جنجالی آقای خاص اختلافات او با باشگاه فوتبال تاتنهام که مربیگری آن را برعهده داشته، بوده است. اتفاقی که باعث شد سران این باشگاه ورزشی به‌منظور جلوگیری از ملتهب شدن جو درون باشگاه، مورینیو را یک هفته پیش‌از برگزاری مسابقه فینال جام اتحادیه اخراج کنند.

باوجود اینکه در سراسر جهان بازی فورتنایت طرفداران و منتقدان فراوانی دارد، حال شما در کدام دسته قرار می‌گیرید؟ لطفا نظرات خود درخصوص این بازی و اظهارنظر عجیب ژوزه مورینیو را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده