// جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۱

اولین تصویر از بازی جدید خالق Gears of War

کلیف بلزینیسکی، خالق مجموعه بازی Gears of War به‌تازگی تصویری از پروژه‌ی در دست ساخت خود منتشر کرده که در آن موارد جالبی به چشم می‌خورد.

چندوقت پیش بود که خبر آمد کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق مجموعه‌ بازی Gears of War پس از چندسال غیبت دوباره به حوزه‌ی ساخت بازی برگشته است و می‌خواهد یک آی‌پی جدید بسازد. بلزینسکی چند سالی استودیوی خودش را به نام Boss Key داشت و در آن دو بازی ساخت که هیچ‌یک از آن‌ها عملکرد تجاری موفقی نداشتند و همین موضوع باعث شد که این استودیو تعطیل شود. کارنامه‌ی بلزینسکی پر از بازی‌های شوتر سوم‌شخص و اول‌شخص است. البته باتوجه‌به تصویری که او از پروژه‌ی جدیدش منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد که این‌بار می‌خواهد سبک بازی متفاوتی را امتحان کند.

بلزینسکی به‌تازگی تصویری هنری از بازی در دست ساخت خود در توییتر منتشر کرده است. او در کپشن این تصویر اطلاعات خاصی به اشتراک نگذاشته و تنها نوشته است: «همان‌طور که قول داده بودم... این چیزی است که دارم رویش کار می‌کنم.» در خود تصویر البته موارد جالبی به چشم می‌خود. برای مثال، در نگاه اول سگ بزرگی خودنمایی می‌کند که نوعی قلاده‌ی الکترونیکی به گردنش بسته شده و کبوتری نیز در کنارش روی نرده‌ی جایی مانند بالکن نشسته است. این دو به منظره‌ی یک شهر آینده‌نگرانه و شاید سایبرپانکی چشم دوخته‌اند که توسط نوعی گنبد احاطه شده است. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

اولین تصویر از بازی جدید کلیف بلزینسکی

دیو آشری، رئیس استودیوی New Blood که در ساخت بازی‌های شوتر با حال‌و‌هوای قدیمی تخصص دارد، در زیر این تصویر از بلزینسکی می‌پرسد که «سگه داره چی کار می‌کنه؟» خالق گیرز آو وار نیز در پاسخ او می‌گوید: «بعدا می‌فهمی...»

کلیف بلزینسکی بیشتر به خاطر بازی‌هایی که ساخته در دنیا به شهرت رسیده است. بااین‌حال، او در حوزه فیلم و سریال نیز دستی داشته و همین موضوع این احتمال ضعیف را مطرح می‌کند که پروژه‌ی جدید او بازی نباشد. البته او در پاییز سال گذشته در فیسبوک خود اعلام کرد بعد از تعطیلی استودیوی باس کی کمی به خود استراحت داده بود و حالا قصد دارد به صنعت بازی بازگردد.

او همچنین اشاره کرد که از بازی‌هایی چون Fall Guys و Among Us بسیار خوشش آمده است. بلزینسکی می‌گوید این آثار او را به این موضوع امیدوار کرده‌اند که لازم نیست همه‌ی بازی‌ها برای رسیدن موفقیت، حالت AAA داشته باشند، با بودجه‌ی کلان ساخته شوند و برای ساخت آن‌ها کارمندان مجبور به کرانچ کردن شوند و با این کار خانواده خود را نابود کنند و سلامت روان خود را به خطر بیندازند.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید بلزینسکی چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده