// جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳

امکان دانلود رایگان A Plague Tale: Innocence به‌زودی از اپیک گیمز

کاربران فروشگاه اپیک گیمز از هفته آینده می‌توانند بازی A Plague Tale: Innocence را به رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کرده و تجربه کنند.

هر پنجشنبه بعد از ظهر، فروشگاه اپیک گیمز دو بازی را به رایگان دراختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد. در هفته جاری، بازی‌های Mothergunship و Train Sim World 2 به رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفته است، اما در هفته آینده، شاهد رایگان شدن دو بازی جالب و کاملا متفاوت از یکدیگر هستیم.

در تاریخ ۱۴ مرداد ماه (پنج اوت) بازی A Plage Tale: Innocence درکنار بازی Speed Brawl به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. A Plague Tale: Innocence یک بازی داستان محور متفاوت و سرگرم کننده است که در جریان آن کاربران هدایت دختری به نام امیسیا را برعهده می‌گیرند که برادرش دچار یک بیماری خاص شده و باید او را از دست نیروهای امنیتی در امان نگه دارد. 

این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین می‌توانند در هفته آینده بازی Speed Brawl را تجربه کنند. یک بازی براولر جذاب که ترکیبی از دو بازی Sonic و Streets of Rage است. دراین‌میان اشاره کنم که تا تاریخ ۲۱ مرداد ماه (۱۲ اوت) مهلت اضافه کردن بازی‌های ذکر شده را به فهرست بازی‌های خود دارید. همچنین با اضافه کردن بازی‌ها، برای همیشه به‌صورت رایگان قادر به تجربه‌ی آن‌ها خواهید بود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده