// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۵

ادامه فروش چشمگیر بازی Resident Evil 8

کپکام گزارش مالی جدید خود را منتشر کرده که حاکی از عملکرد بسیار موفق این شرکت و مخصوصا دو بازی Resident Evil Village و Monster Hunter Rise در زمینه‌ی میزان فروش است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام امروز گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده است که از ابتدای ماه آوریل شروع و به ۳۰ ژوئن (۹ تیر) ختم می‌شود. در این گزارش آمده که میزان فروش خالص کپکام در بازه‌ی مورد اشاره نسبت به سال قبل ۱۰۴.۱ درصد رشد کرده و درآمد عملیاتی آن‌ها نیز ۱۲۰.۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین بخش محتوای دیجیتالی کپکام که شامل بازی‌ها هم می‌شود، بیشترین سهم را در درآمدزایی برای این شرکت ژاپنی داشته‌اند. به‌طوری که فروش این بخش در بازه‌ی مذکور به حدود ۴۰۰ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴.۵ درصد رشد نشان می‌دهد. علاوه‌براین، درآمد عملیاتی کپکام از بخش محتوای دیجیتالی در این سه ماه حدود ۲۲۲ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۷.۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

کپکام همچنین اعلام کرده که «عملکرد Resident Evil 8 عالی بوده است» و بیش از ۴.۵ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است. همچنین Monster Hunter Rise نیز به‌گفته‌ی کپکام با اینکه در سه‌ماهه مالی قبل منتشر شده است، «میزان فروشش همچنان سیر صعودی دارد و این موضوع به‌لطف محبوبیت ادامه‌دار آن است.» افزون بر این، میزان فروش دیجیتالی بازی‌های کپکام نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجه‌ای داشته که همین موضوع باعث شده است حاشیه‌ی سود این شرکت افزایش یابد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی عملکرد مالی اخیر کپکام و مخصوصا بازی Resident Evil Village چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده