نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶

نبود انیمیشن‌ های Assassination در زمان عرضه بخش چندنفره Halo Infinite

به‌دلیل یک سری اختلال در تطبیق اجرای انیمیشن‌ها و پایین آمدن سرعت گیم‌پلی، Assassination در زمان عرضه‌ی بخش چندنفره‌ی Halo Inifinite از بازی غایب خواهند بود.

روز گذشته به‌طور رسمی، اولین رویداد آزمایش بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite برگزار شد و در جریان آن، تعداد بالایی از دنبال‌کنندگان و علاقه‌مندان به ساخته‌ی جدید ۳۴۳ اینداستریز توانستند این اثر را تجربه کنند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، اطلاعات و خبرهای مختلفی از این اثر مورد انتظار، درحال مخابره شدن است. دیشب و طی برگزاری رویداد مورد بحث بود که تام فرنچ، طراح ارشد ماموریت‌ها این بازی، پیرامون مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی بخش چند نفره توضیحاتی را به IGN ارائه داد. اگر اهل تجربه‌ی بازی‌های چندنفره و اول‌شخص باشید احتمالا با انیمیشن‌های Assassination در این‌مدل بازی‌ها آشنایی دارید. انیمیشن‌هایی که در زمان حمله‌ی Melee از پشت به‌حریف، اجرا می‌شوند و ظاهر رضایت‌بخش و جذابی هم دارند! طبق صحبت‌های فرنچ با IGN، مشخص شد که این انیمیشن‌ها در زمان عرضه‌ی بخش‌ چندنفره‌ی «هیلو اینفینیت» در دسترس گیمرها نخواهند بود.

تصویری از اسپارتان قرمزپوش در بازی هیلو اینفینیت

از آنجایی که اجرای انیمیشن‌های اسسینیشن باعث می‌شود تا بازی لحظاتی وارد یک حالت کات‌سین‌گونه شود و چون در این لحظه روال بازی برای گیمری که این حرکت را انجام می‌دهد متوفق شده اما برای سایر بازیکنان همچنان جریان بازی بدون توقف جلو می‌رود، ایجاد یک تعادل مابین اجرای Assassination و جلو رفتن روال بازی، یکی از چالش‌هایی است که تیم ۳۴۳ آن را مقابل خود می‌بنید. فرنچ در صحبت‌های خود پیرامون این موضوع، چنین می‌گوید:

«انیمیشن‌های Assassination در زمان عرضه‌ی حالت مولتی‌پلیر، در دسترس بازیکنان نیستند. ما عاشق این انیمیشن‌ها هستیم ولی موردی که وجود دارد، این است که تعداد زیادی از گیمرها خودشان به‌صورت دستی، چنین انیمیشن‌هایی را از دسترس خود خارج می‌کنند چرا که اجرای آن‌ها، به‌ایجاد یک‌سری محدودیت در گیم‌پلی منجر می‌شود.»

فرنچ در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره می‌کند که تیم ۳۴۳ اینداستریز فعلا درحال بررسی چگونگی تعبیه‌ی انیمیشن‌های Assassination در بازی است؛ به‌گونه‌ای که اجرای آن‌ها با سرعت، اسکلت و ماهیت گیم‌پلی بازی Halo Infinite جور باشد. تیم ۳۴۳ درنظر دارد تا به‌دنبال تبدیل شدن بخش چندنفره‌ی بازی هیلو اینفینیت به‌یک «لایو سرویس»، برخی از ویژگی‌های جدید گیم‌پلی را در قالب آپدیت‌هایی به‌خصوص، وارد بازی بکند. رویداد تست بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت درجریان است و اگر از هواداران این بازی بوده‌اید و به‌این رویداد دعوت نشده‌اید، نگران نباشید چرا که به‌زودی، چندین رویداد آزمایشی دیگر هم برای بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینت برگزار خواهد شد و برای تجربه‌ی این اثر مورد انتظار، همچنان شانس دارید!

بازی Halo Infinite تعطیلات ۲۰۲۱ راهی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی خواهد شد. دسترسی به حالت آنلاین هیلو اینفینیت و تجربه‌ی آن کاملا رایگان خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده