نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

بازی‌ های رایگان ماه اوت سرویس پلی استیشن پلاس

سونی به‌صورت رسمی از بازی‌های رایگان ماه اوت مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرد که در میان آن نام بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville نیز به چشم می‌خورد.

سونی نیز در اقدامی مشابه رقیب خود یعنی مایکروسافت به‌تازگی از بازی‌های رایگان ماه اوت سرویس گیمینگ خود یعنی پلی استیشن پلاس رونمای کرد. براساس اطلاعات ارایه شده مشترکین سرویس پلاس روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 و همچنین PS4 می‌توانند بدون صرف هیچ هزینه اضافی بازی Hunter’s Arena: Legends و روی پلی استیشن 4 دو بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville و Tennis World Tour 2 را تجربه کنند.

البته باید توجه داشته باشید که هر سه بازی ذکر شده از تاریخ سه اوت (دوازده مردادماه) لغایت ۶ سپتامبر (پانزده شهریور) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

برای آن دسته از افرادی که با بازی Hunter’s Arena: Legends آشنایی ندارند، این اثر درواقع یک بازی بتل رویالی است که در آن سی بازیکن به رقابت با هم می‌پردازند. وقایع و دنیای بازی در Hunter’s Arena: Legends برخلاف سایر آثار مشابه در عصر کهن و باستانی در جریان است. 

حال درصورتیکه به هر دلیلی تا این لحظه فرصت تجربه این سه بازی را پیدا نکرده‌اید، تا پیش از اتمام زمان تعیین شده این امکان برایتان فراهم شده است. لطفا شما هم نظرات خود در خصوص سه بازی رایگان این ماه مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده