// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۵

فهرست بازی های اوت 2021 ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت به‌صورت رسمی فهرست بازی‌هایی را اعلام کرد که مشترک‌های سرویس ایکس باکس لایو گلد در ماه آگست/اوت ۲۰۲۱ آن‌ها را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه دریافت می‌کنند.

بازی Darksiders III شرکت THQ Nordic برای ایکس باکس وان عرضه شده بود و از تاریخ ۱ آگست/اوت (۱۰ مرداد) تا تاریخ ۳۱ آگست/اوت (۹ شهریور) مشترک‌های سرویس ایکس باکس لایو گلد می‌توانند آن را به اکانت خود اضافه کنند. بازی Yooka-Laylee ایکس باکس وان نیز از تاریخ ۱۶ آگست/اوت (۲۵ مرداد) تا تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) می‌تواند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه توسط مشترک‌های ایکس باکس لایو گلد، به اکانت‌ها آن‌ها افزوده شود.

بازی Lost Planet 3 و بازی Garou: Mark of the Wolves ایکس باکس 360 هم به ترتیب از ۱ تا ۱۵ آگست/اوت (۱۰ تا ۲۴ مرداد) و ۱۶ تا ۳۱ آگست/اوت (۲۵ مرداد تا ۹ شهریور) در دسترس مشترک‌های سرویس ایکس باکس لایو گلد شرکت مایکروسافت خواهد بود. بدیهی است که هر چهار بازی نام‌برده روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم اجرا می‌شوند.

زومجی در آذر ۱۳۹۷ به بررسی بازی Darksiders III پرداخت و به آن نمره‌ی ۸ از ۱۰ را داد. در نتیجه اگر مشترک سرویس ایکس باکس لایو گلد هستید یا اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت را دارید، شاید از یک مرتبه شانس دادن به آن پشیمان نشوید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده