// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶

تاریخ انتشار بازی رایگان و جدید مارول برای موبایل

بازی free-to-play موبایل Marvel Future Revolution در سبک نقش آفرینی و اکشن تا انتهای تابستان برای دستگاه‌های موبایل عرضه می‌شود.

در طی جدیدترین اخبار مشخص شده است که بازی موبایل Marvel Future Revolution در تاریخ ۳ شهریور ماه به‌صورت جهانی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. پیش ثبت نام جهانی اکنون ازطریق App Store و Google Play در دسترس است و با انجام این کار بازیکنان می‌توانند یک بسته اسکین دریافت کنند که یک ست لباس کامل درون بازی برای را یکی از قهرمانان ابتدایی در دسترس بازیکن قرار می‌دهد.

این اولین بازی موبایلی جهان باز مارول است و شامل یک خط داستانی جدید می‌شود که از دهه‌ها داستان سرایی مارول و برخی از شخصیت‌های محبوب طرفداران الهام گرفته شده است. در این بازی، زمین‌های متعدد در سراسر مولتی ورس به هم پیوسته‌اند و Primary Earth را تشکیل داده‌اند که پر از مأموریت مختلف در مناطق مختلف است. این زمین شامل New Stark City، Hydra Empire، Sakaar و موارد متعدد دیگر می‌شود.

شما به‌عنوان عوامل تیم تازه تأسیس پرواز امگا با دیگران همکاری خواهید کرد تا با شرورهای این دنیا نبرد کرده و از Primary Earth دربرابر تهدیدات مختلف دفاع کنید. در بازی Marvel Future Revolution هشت قهرمان قابل بازی وجود دارد که شامل بیوه سیاه، کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، دکتر استرنج، مرد آهنی، مرد عنکبوتی، استار لرد و استورم می‌شود. هرکدام از آن‌ها مجموعه گسترده‌ای از لباس‌ها از سراسر جهان مارول خواهد داشت و حدود ۴۰۰ میلیون ترکیب لباس برای هر قهرمان وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

این بازی توسط Netmarble Monster ساخته شده است و این دومین همکاری این استودیو با Netmarble و Marvel محسوب می‌شود. این استودیو همچنین سازنده‌ی بازی موبایل بسیار محبوب Marvel Future Fight است که تعداد ۱۲۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. در ادامه شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی این بازی را تماشا کنید.

مبارزه‌ قهرمانان Marvel Future Revolution

تماشا در یوتیوب


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده