// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳

رونمایی از بسته الحاقی بازی Total War Saga: Troy با تم افسانه های یونانی

بسته‌ی الحاقی Mythos بازی Total War Saga: Troy به‌تازگی با انتشار تریلری معرفی شده است و قرار است موجوداتی افسانه‌ای را از اسطوره‌شناسی یونان باستان به این بازی اضافه کند.

Total War در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌‌های بازی در سبک استراتژی به شمار می‌رود. نسخه‌های زیادی از توتال وار تا به امروز منتشر شده‌اند که برخی از آن‌ها تمی تاریخی و واقع‌گرایانه داشتند و برخی دیگر دارای حال‌و‌هوایی فانتزی بودند. بازی Total War Saga: Troy را می‌توان نسخه‌ای دانست که هم حالتی واقعی دارد و هم شاید کمی افسانه در آن وجود داشته باشد.

این بازی داستان جنگ تروجان را به نمایش می‌گذارد که واقعی بودن آن خود محل بحث است. اگرچه Total War Saga: Troy ممکن است داستانی افسانه‌ای را تعریف کند؛ ولی کریتیو اسمبلی تا به اینجا سعی کرده که بازی حال‌و‌هوای واقع‌گرایانه‌ی خود را حفظ کند. البته آن‌ها حالا قصد دارند کمی به بازی چاشنی فانتزی اضافه کنند.

بسته‌ی الحاقی Mythos به‌تازگی با انتشار تریلری معرفی شده است. همان‌طور که در تریلر زیر نیز مشخص است، با این بسته‌ الحاقی قرار است موجوداتی افسانه‌ای از اسطوره‌شناسی یونان باستان به Total War Saga: Troy اضافه شوند. همچنین یکی از موجوداتی که در تریلر نشان داده می‌شود و احتمالا برای طرفداران داستان‌های فانتزی آشنا خواهد بود، احتمالا یک شیردال یا گریفین است.

در بازی اصلی به اسطوره‌شناسی یونان اشاره‌هایی شده است که البته بیشتر حالتی واقع‌گرایانه داشتند. این در حالی است که در بسته‌ی الحاقی Mythos شاهد حضور موجودات فانتزی به‌صورت فیزیکی هستیم. البته اگر جزو کسانی هستید که زیاد به المان‌های فانتزی علاقه‌ای ندارند، نگران نباشید؛ چراکه در این بسته‌ی الحاقی یک حالت Historical نیز وجود دارد که سعی کرده تا جایی که می‌شود به موارد تاریخی وفادار باقی بماند. شما می‌توانید تریلر معرفی بسته‌ی الحاقی Mythos بازی Total War Saga: Troy را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Total War Saga: Troy در حال حاضر ازطریق فروشگاه اپیک گیمز روی پلتفرم پی سی در دسترس است. بسته‌ی الحاقی Mythos نیز در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) و همزمان با عرضه Total War Saga: Troy روی استیم منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی و بسته‌ی الحاقی جدید آن چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده