نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰

قسمت دوم بازی مهدیار ۳ منتشر شد

قسمت دوم بازی مهدیار ۳ به‌تازگی در کافه بازار در دسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش زومجی، قسمت دوم بازی مهدیار ۳ ساخته‌ی استودیو مهدی‌یار در فروشگاه کافه بازار در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را دانلود کنند. سازندگان می‌گویند در این قسمت از مهدیار ۳ «سعی شده تا به‌صورت دغدغه‌مند به پتانسیل‌های شهرهای محروم پرداخته شود». بنابر اعلام سازندگان، شخصیت مهدیار در این نسخه به یکی از استان‌های محروم سفر می‌کند و در آن‌جا به ماجراجویی مشغول می‌شود. استودیو سازنده مهدیار ۳ خاطرنشان می‌کند «با درگیر شدن در فعالیت‌های بازی، حس همکاری و هم‌دردی در کودکان تقویت می‌شود» و «همینطور مخاطب با سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی بیشتر آشنا خواهد شد.»

شخصیت مهدیار در قسمت دوم بازی مهدیار ۳ در مسابقات دوچرخه‌سواری بین‌مدرسه‌ایِ سطح شهر رتبه اول را کسب کرده و حالا به‌همراه دوستانش برای مسابقات کشوری به اردویی دو هفته‌ای در یکی از استان‌های محروم اعزام شده است. پس از رسیدن مهدیار و دوستانش، یک طوفان شهر محل اردوی آن‌ها را تخریب می‌کند؛ به‌این‌ترتیب مهدیار و دوستانش باید به مردم شهر برای بازسازی آن‌جا کمک کنند.

بازیکن در قسمت دوم بازی مهدیار ۳ در مسابقات دوچرخه سواری شرکت می‌کند و همچنین می‌تواند به شخصی‌سازی شکل و شمایل شخصیت مهدیار بپردازد. قسمت دوم بازی مهدیار ۳ واجد مینی‌گیم‌هایی نظیر «پیدا کردن اشیا در محیط، برق رسانی، بازی چهره و انگشت‌نگاری» است و سازندگان همچنین از قسمت دوم مهدیار ۳ به‌عنوان یک «بازی مناسب کودک و نوجوان» یاد کرد‌ه‌اند. تریلر قسمت دوم بازی مهدیار ۳ را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده