نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴

امکان وجود حالت‌ های آسان‌ تر در ریمیک Dead Space

با توجه به صحبت‌های کارگردان خلاق بازسازی دد اسپیس، احتمالا این اثر از طریق حالت‌های مختلف دسترسی‌پذیری، برای گروه‌های مختلف بازیکنان قابل تجربه باشد.

مدتی می‌شود که با معرفی شدن نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Dead Space، دوباره این اثر را در صدر اخبار صنعت بازی می‌بینیم. اخیرا و در جریان آخرین اخبار بازی و پیرو مصاحبه‌ی رومن کامپیوس اوریولا (کارگردان خلاق) و فیلیپ دوشارم (تهیه‌کننده‌ی ارشد) این اثر با وب‌سایت IGN، می‌بینیم که خبرها و اطلاعات مختلفی مبنی بر بازسازی دد اسپیس، در قالب خبرهای روزانه به‌گیمرها مخابره می‌شوند. در جریان مصاحبه‌ی نام‌برده، اوریولا پس از صحبت پیرامون کمک‌های سخت‌افزار نسل ۹ به ارائه‌ی یک تجربه‌ی سنگین‌تر و قوی‌تر از جهان دد اسپیس، به وجود مواردی در بازی اشاره کرد که اجازه خواهند داد تا افراد بیشتری توانایی تجربه‌ی «دد اسپیس ریمیک» را داشته باشند. اوریولا پیرامون این موضوع چنین می‌گوید:

«چیزی که برای ما اهمیت بالایی دارد و ۱۲ سال پیش در نسخه‌ی اصلی دد اسپیس وجود نداشت، در دسترس بودن راه‌های مختلف برای افراد مختلف بود تا بتوانند دد اسپیس را بازی کنند. تمامی این گزینه‌های «دسترسی‌پذیری» برای ما مهم‌اند چرا که اجازه می‌دهند تا اثرمان توسط جامعه‌ای گسترده‌تر که شاید پیش‌تر نمی‌توانستند سراغ تجربه‌‌ی Dead Space بروند، بازی شود.»

هنوز مشخص نیست که منظور از «حالت‌های مختلف دسترسی‌پذیری» چه مواردی باشد. اما خب مشخص است که تیم تولید بازی در نظر دارد تا با ایجاد حالاتی که احتمالا بازی را آسان‌تر می‌کنند، تجربه‌ی دد اسپیس را برای تعداد بالایی از مخاطبان در دسترس قرار بدهند که دنبالش، فروش بازی هم بیشتر می‌شود. بازسازی دد اسپیس در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده