// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۰

واکنش منتقدین به بازی Death's Door

مدتی پیش بازی Death's Door روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کند.

چند سالی است که شاهد رشد بسیار خوب بازی‌های مستقل هستیم. محصولاتی که شاید در حد و اندازه بازی‌های AAA برای سازندگان خرج نشده باشد، اما تجربه‌ای لذت بخش و چه بسا بهتر از بسیاری از بازی‌های AAA را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. 

در جریان رویداد دیوالور دیجیتال بود که بازی مستقل Death's Door معرفی شد. در این بازی، بازیکن در نقش کلاغی قرار می‌گیرد که وظیفه او درو کردن روح مردگان است، اما دراین‌میان متوجه می‌شود یکی از روح‌های اختصاص یافته به او، دزدیده شده است. حال باید تمام تلاش خود را برای پیدا کردن دزد مورد نظر انجام دهد.

از نظر گیم‌پلی، بازی دارای المان‌های اکشن و نقش آفرینی است و تیم سازنده محیط‌های مخفی متفاوتی را در جهان بازی قرار داده تا بازیکن بتواند بیش‌ازپیش قدرت خود را با پیدا کردن آیتم‌های مختلف افزایش دهد. چندی پیش بازی Death's Door روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کند. در ادامه نگاهی به واکنش منتقدان به بازی Death's Door خواهیم انداخت و همچنین می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Death's Door

  • سازنده: اسید نرو
  • ناشر: دیوالور دیجیتال
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • پلتفرم: ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر

باس فایت بازی Death's Door

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Death’s Door یک گزینه بسیار خوب برای آن دسته از کاربرانی است که به‌دنبال زلداهای کلاسیک و سیاه‌چاله محور می‌گردند که یک سیستم مبارزاتی بی عیب و نقص درمقابل موج‌های متعددی از دشمنان در جهانی عجیب را به‌نمایش می‌گذارد. موارد مخفی بازی در حد و اندازه‌ای هستند که تنوع کم پاداش‌ها را جبران کند و ازطرفی انسجام پازل‌ها و رویارویی‌های شما با دشمنان به قدری خوب کار شده که من را از هر جنبه‌ای به چالش کشیده است. درحالی که دوست داشتم بازی به این زودی‌ها تموم نمی‌شد، به‌عنوان یک قاتل ارواح باید قبول کنم که هیچ چیز تا انتها ادامه نخواهد داشت. 

توئین‌فینیت: ۹۰ از ۱۰۰

حتی با وجود باس فایت انتهایی طاقت فرسا، من ثانیه به ثانیه Death’s Door را مورد ستایش قرار می‌دهم. استودیو اسید نرو با ارائه محیط‌های مخفی محصولی را خلق کرده که حتی پس از ۱۰ ساعت و تمام کردن بازی، همچنان باید مشغول کشف محیط‌های مخفی شوم. خارج از یک سری مشکلات فنی و تغییر ناگهانی درجه سختی در انتهای بازی، Death's Door همچنان یک بازی پرشور و هیجان است. شاید بودجه ساخت آن درحد بازی‌های AAA نباشد و گرافیک و جزئیات واقع‌گرایانه‌ای را نبینید، اما Death's Door محصولی است که از چالش، پاداش و جذابیت ساخته شده و بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید. 

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰ 

Death's Door یک بازی اکشن ماجراجویی زیبا، لطیف و قابل هضم است که از نظر بصری و طراحی‌های صوتی هم خیره کننده ظاهر شده است.

پی‌سی گیمر: ۸۳ از ۱۰۰

Death's Door به‌خوبی المان‌های بازی‌های اکشن ماجراجویی مدرن را در گوشه و کنار خود قرار داده است و خروجی این کار، فوق‌العاده‌ است.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

باوجود جهانی درگیر کننده برای گشت‌و‌گذار و سیستم مبارزاتی که به‌طور مداوم شما را راضی می‌کند، محو Death's Door شدن بسیار راحت است. مقدمه بازی به‌گونه‌ای است که حسابی شما را به خود جذب کرده و این روند تا آخرین لحظه از بازی ادامه دارد. شاید مهم‌ترین نکته این است که Death's Door یک بازی سرگرم کننده برای تجربه کردن است که طراحی دشمنان و باس‌های آن باعث می‌شود تا همیشه به چالش کشیده شوید و مهارت شما در راه‌های رضایت بخشی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. مرگ‌های بسیاری در انتظار شما و روح‌های بسیاری هم منتظر این هستند که شما آن‌ها را از بین ببرید، اما Death's Door به‌خوبی این موارد را جذاب نشان می‌دهد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده