// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۱

عبور فروش بازی Mortal Kombat 11 از ۱۲ میلیون نسخه

بازی Mortal Kombat 11 توانسته است بیش از ۱۲ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته باشد و همچنین این سری نیز به میزان فروش چشمگیری در سرتاسر دنیا دست یابد.

در یک خبر جدید مطبوعاتی، استودیو NetherRealm و Warner Bros. Interactive Entertainment اعلام کردند که بازی Mortal Kombat 11 که در آوریل سال ۲۰۱۹ منتشر شد، توانسته است بیش از ۱۲ میلیون واحد در سراسر جهان به فروش برساند. آخرین گزارش فروش این بازی در اکتبر سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود که برادران وارنر اعلام کرد این بازی توانسته است بیش از ۸ میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین گزارش شد که تاکنون فروش کل سری بازی مورتال کامبت توانسته است از مرز ۷۳ میلیون نسخه عبور کند.

بازی Mortal Kombat Mobile نیز تاکنون توانسته است ۱۳۸ میلیون بار دانلود شود که نشان می‌دهد این بازی بسیار موفق ظاهر شده است. اد بون، یکی از خالقان این سری، در این‌باره بیان کرد: «هنگامی که بازی Mortal Kombat نزدیک به ۳۰ سال پیش عرضه شد، من هرگز نصور نمی‌کردم که بیش از ۷۳ میلیون نسخه فروخته داشته باشد و تبدیل به چیزی که امروزه است شود. ما برخی از پرشورترین هواداران جهان را داریم و از پشتیبانی آن‌ها در طول این سال‌ها قدردانی می‌کنیم.»

Mortal Kombat 11 Ultimate آخرین به‌روزرسانی محتوای اصلی این بازی بود که پشتیبانی از پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را به همراه Kombat Pack 2 به بازی اضافه می‌کند. همچنین این آپدیت کاراکتر‌های Mileena، رمبو و Rain را به‌عنوان شخصیت‌های جدید به بازی اضافه کرد. استودیو ندررلم از آن پس به پشتیبانی خود از این بازی پایان داده و به سراغ پروژه بعدی خود رفته است. هیچ اشاره‌ای در مورد اینکه پروٰژه‌ی جدید آن‌ها چه چیزی می‌تواند باشد ارائه نشده است اما بون خاطرنشان کرد که سازندگان برنامه‌های برای این بازی دارند. به‌نظر می‌آید در ماه‌های آینده می‌توانیم منتظر هرگونه به‌روزرسانی جدید باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده