// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۲

فروش بسیار موفق بازی دث استرندینگ

کوجیما پروداکشنز اعلام کرد که بازی Death Stranding تا به امروز در مجموع روی پلی استیشن 4 و کامپیوتر به چند میلیون نسخه فروش رسیده است.

زمانی‌که یک مجموعه بازی جدید متولد می‌شود، ریسک مالی قابل توجهی وجود دارد؛ چه برسد که با محصولی عجیب، متفاوت و پرشده از اِلِمان‌های غیرعامه‌پسند روبه‌رو باشیم. حالا جی بور از شرکت کوجیما پروداکشنز به‌صورت رسمی تایید کرد که تا به امروز بیشتر از پنج میلیون نسخه از بازی Death Stranding هیدئو کوجیما روی کنسول PS4 و کامپیوترهای شخصی به فروش رسیده‌اند. این آمار براساس مجموع فروش بازی دث استرندینگ تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی است. در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) بازی Death Stranding Director's Cut برای پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود و به‌گفته‌ی بور، Social Strand System دث استرندینگ را گسترش می‌دهد.

رنگین کمان برعکس در تصویر عجیب ثبت شده توسط مخاطب در بازی دث استرندینگ هیدئو کوجیما

دث استرندینگ، جدیدترین اثر هیدئو کوجیما تا پایان ماه مارچ سال ۲۰۲۱ میلادی در مجموع به بیشتر از ۵ میلیون نسخه فروش رسیده است

بور خطاب به رسانه‌ی گیمز اینداستری گفت که به‌عنوان نخستین بازی استودیو کوجیما پروداکشنز، دث استرندینگ فروش واقعا خوبی را تجربه کرده است. ما قبلا هم متوجه شده بودیم که دث استرندینگ به سودآوری رسید. ولی رسیدن به مجموعا بیشتر از ۵ میلیون نسخه فروش،‌ برای چنین محصولی بدون شک دستاورد مالی قابل توجهی است.

افرادی که صاحب هر نسخه‌ی از دث استرندینگ روی پلی استیشن 4 هستند، می‌توانند تنها با پرداخت ۱۰ دلار به بازی Death Stranding Director's Cut دسترسی پیدا کنند که فارغ از پیشرفت‌های فنی، شامل انواع‌واقسام محتواهای جدید است؛ از جمله مراحل داستانی دیده‌نشده تا به امروز. بور توضیح می‌دهد: «در مرکز موارد تشکیل‌دهنده‌ی دث استرندینگ، سیستم ارتباط اجتماعی (Social Strand System) قرار دارد که به شکل خاص خود به گیمرها اجازه‌ی وصل شدن به یکدیگر را می‌دهد. نسخه‌ی پلی استیشن 5 این ویژگی گیم‌پلی را هم گسترش خواهد داد. اطلاعات بیشتر راجع به دث استرندینگ دیرکترز کات را اعلام خواهیم کرد».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده