// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۳

تریلر جدید بازی Death’s Door با محوریت نمرات بازی

تریلر جدیدی از بازی Death’s Door جهت نمایش نمرات درخشان این بازی منتشر شده است.

بازی Death’s Door از استودیو Acid Nerve چندی پیش برای پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شد و توانست بسیار مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. به‌تازگی به مناسبت استقبال مثبت منتقدان از این بازی تریلر جدیدی توسط ناشر بازی Death’s Door یعنی استودیو Devolver Digital منتشر شده است. در این ویدیو می‌توانید نمرات بازی را در میان ترکیبی از صحنه‌های گیم‌پلی و کات سین تماشا کنید.

بازی Death’s Door داستان یک کلاغ است با این تفاوت که وظیفه‌ی او، جمع‌آوری روح مردگان است. در دنیای بازی همه چیز روند همیشگی خود را داشته است تا اینکه یک روح خاص توسط دزدی دزدیده می‌شود. شخصیت اول ما یعنی کلاغ وظیفه دارد این روح را پیدا کند حتی اگر اینکار به معنای سفر به دنیایی عجیبی باشد که در آن هرگز چیزها نمی‌میرند.

بازی Death’s Door با الهام از عناوین قدیمی مانند سری بازی‌های The Legend of Zelda ساخته شده است و یک تجربه‌ی ایزومتریک با سبک مبارزه هک اند اسلش را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید. هنوز مشخص نیست آیا این بازی برای سایر پلتفرم‌ها مانند پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده