// شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸

عرضه آپدیت نسل نهمی برای Shadow of the Tomb Raider و یک بازی دیگر

برای دو بازی نسبتا قدیمی Shadow of the Tomb Raider و Sniper Elite 4 آپدیت‌هایی گرافیکی منتشر شده که جلوه‌های بصری آن‌ها را روی کنسول‌های نسل نهم بهبود می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار، دو بازی Shadow of the Tomb Raider و Sniper Elite 4 آپدیت‌هایی گرافیکی روی کنسول‌های نسل نهم دریافت کرده‌اند. سومین نسخه از مجموعه‌ی ریبوت‌شده‌ی توم ریدر توسط دو استودوی کریستال داینامیکس و ایدوس مونترئال ساخته و در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

حال طبق گزارشی که در وب‌سایت ریست‌ارا منتشر شده، این بازی با دریافت پچ 2.01 روی پلی استیشن 5، « از وضوح تصویر 4K در نرخ فریم بالا و در حالت گرافیکی های رزولوشن پشتیبانی می‌کند.» در عین حال نشان «بهینه‌شده برای ایکس باکس سری ایکس/اس» به‌صورت رسمی به بازی Shadow of the Tomb Raider روی فروشگاه ایکس باکس اضافه شده است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بهبودیافته‌ی Shadow of the Tomb Raider را روی پلی استیشن 5 در یوتیوب تماشا کنید.

از طرفی استودیوی Rebellion نیز به‌طرز غیرمنتظره‌ای آپدیتی نسل نهمی برای بازی Sniper Elite 4 منتشر کرده است. چهارمین نسخه از مجموعه‌ی اسنایپر الیت نیز همانند Shadow of the Tomb Raider یک بازی نسبتا قدیمی محسوب می‌شود که تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد. ربلیون برخلاف اسکوئر انیکس، درخصوص مواردی که با این آپدیت بهبود می‌یابند، بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرده است:

«کاربران در حال حاضر می‌توانند این آپدیت را دانلود کنند که قرار است جلوه‌های بصری زیبایی را روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 ارائه دهد. این آپدیت پشتیبانی از رزولوشن 4K، نرخ فریم ۶۰ و سرعت لود بالاتر را به بازی می‌آورد و باعث می‌شود که این نسخه از اسنایپر الیت 4 بهترین نسخه برای تجربه این بازی باشد.

اسنایپ کردن [با این آپدیت] لذت‌بخش‌تر از همیشه شده است. فریم ریت بالاتر باعث روان‌تر شدن تجربه‌ی بازی شده و این یعنی حالا می‌توان با دقت بیشتری تیراندازی کرد. همچنین حالا می‌توانید کیل‌های خود را با جزئیاتی عالی و در رزولوشن 4K و با کنتراست بهبودیافته تماشا کنید.» ضمنا شما می‌توانید تریلر معرفی آپدیت نسل نهمی اسنایپر الیت 4 را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این دو بازی و آپدیت‌های نسل جدید آن‌ها چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده