// شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲

فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای بازی Human: Fall Flat

استودیو No Brakes Games هنگام جشن گرفتن تولد پنج سالگی بازی Human: Fall Flat خبر از فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای آن داد.

بدون شک بیشتر از سی میلیون نسخه فروش بازی Human: Fall Flat یک موفقیت بسیار بزرگ برای سازندگان آن است. حالا شرکت No Brakes Games و شرکت Curve Digital یک ویدیو پخش کردند که در آن گیمرهای طرفدار بازی و برخی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی اینترنتی، موفقیت بازی Human: Fall Flat را جشن می‌گیرند. مدیرعامل استودیو No Brakes Games ضمن قدردانی از طرفدارها گفت که بازی Human: Fall Flat فقط با هشت مرحله و تنها روی یک پلتفرم عرضه شده بود. اما با گذر زمان روی انواع‌واقسام پلتفرم‌ها قرار گرفت و تعداد مراحل آن به شکلی محسوس افزایش یافتند.

حالا Human: Fall Flat هجده مرحله دارد تا اگر به پلتفرمرهای پرشده از پازل‌های مبتنی بر سیستم فیزیک بازی علاقه دارید، یک شانس به‌آن بدهید. مرحله‌ی شماره‌ی ۱۸ بازی به اسم Laboratory توسط Buler ساخته شد که به خاطر طراحی آن، ۱۰ هزار دلار جایزه برد. شما در این بازی کنترل‌کننده‌ی شخصیت‌های لرزانی هستید که باید به سختی و با فکر آن‌ها را در مسیرهای سخت جابه‌جا کنید و با تسلط روی فیزیک گیم‌پلی بازی، به مقصد برسانید.

گیمرها می‌توانند روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia، موبایل‌ها، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 مشغول تجربه‌ی بازی Human: Fall Flat شوند. در نتیجه تعجبی ندارد اگر چند ماه بعد، آمار رسمی جدید از رسیدن فروش بازی Human: Fall Flat به عددی بالاتر خبر بدهند. زیرا حالا هم خیلی‌ها نام این محصول را شنیده‌اند و هم اکثر افراد دستگاهی را پیدا می‌کنند که بتوان روی آن به خرید و اجرای بازی Human: Fall Flat پرداخت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده