نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷

زمان آغاز بتای عمومی Battlefield 2042

مطابق تایید استودیو دایس نسخه بتای بازی مورد انتظار Battlefield 2042 تا انتهای تابستان رسما در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

انتشار جزيیات جدید از مود مورد انتظار بتلفیلد پورتال، تنها سورپرایز شب گذشته استودیوی سوئدی در جریان رویداد EA Play Live 2021 نبود. الکترونیک آرتز با انتشار پستی در توئیتر رسما ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) را به‌عنوان تاریخ آغاز بتای عمومی Battlefield 2042 اعلام کرد.

براساس برنامه اعلام شده، کاربران قادر خواهند بود از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز ۱۲ شهریور ماه (۳ سپتامبر) به وقت تهران به پری لود و دانلود پیش از موعد این بتا اقدام کنند. سپس در روز ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) کاربرانی که هر نسخه از بازی را پیش خرید کرده باشند، از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر می‌تواند به سرورهای بازی متصل شوند و گیم‌پلی جدید این نسخه از بازی را تجربه کنند. این نسخه در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) و از ساعت ۱۲:۳۰ در دسترس تمامی کاربران شبکه اوریجین، پلی استیشن و ایکس باکس قرار خواهد گرفت. سرانجام این بتای عمومی در ساعت ۱۸:۳۰ روز بیستم شهریور (۱۱ سپتامبر)‌ از دسترس خارج خواهد شد.

گیم پلی بازی Battlefield 2042

همچنین طبق تایید استودیو دایس، نسخه‌ی آلفا تست بازی نیز در تاریخی نامشخص برای عده‌‌ی محدودی از بازیکنان و یوتیوبرهای مشهور جامعه هواداری بتلفیلد منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعات مشخصی از تاریخ انتشار این نسخه آلفا در دسترس نیست.

هواداران همچنان منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره محتویات نسخه‌ی بتای Battlefield 2042 هستند. الکترونیک آرتز مدتی پیش تایید کرد تمامی نسخه‌های بازی روی همه پلتفرم‌ها از قابلیت کراس‌پلی یا بازی بین پلتفرمی و همچنین سیستم cross-progression پشتیبانی خواهد کرد. این فناوری پیشرفت‌های بازیکنان در تمامی پلتفرم‌ها را در یک پروفایل محاسبه خواهد کرد و بنابراین کاربران به‌راحتی می‌توانند در هر زمان و روی هر پلتفرمی که در دسترس دارند به تجربه بازی بپردازند و پیشرفت هایی که در این مدت انجام دهند در حساب اصلی آن‌ها روی دیگر شبکه‌ها نیز ثبت خواهد شد.

بتلفیلد ۲۰۴۲ در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده