نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲

تاریخ شروع پیش‌ فروش کنسول Playdate

پس از دو سال از زمان معرفی کنسول عجیب Playdate، بالاخره شرکت Panic اعلام کرد که از کمتر از یک هفته آینده یعنی در تاریخ هفت مرداد علاقه‌مندان می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند.

اگر به‌خاطر داشته باشید حدود دو سال پیش بود که شرکت Panic که پیش‌تر آن را به‌عنوان ناشر در آثاری چون Untitled Goose Game و Firewatch می‌شناختیم یک کنسول دستی عجیب را معرفی کرد. Playdate در واقع یک کنسول کوچک است که نکته متمایزکننده آن داشتن یک دسته درک نار بدنه آن است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، پس از مدت زمان طولانی که تیم توسعه این کنسول در سکوت خبری بودند، ساعاتی پیش بالاخره تاریخ شروع پیش‌فروش و بازه زمانی عرضه کنسول Playdate مشخص شد. براساس اطلاعات ارایه شده توسط Panic علاقه‌مندان از هفته آینده می‌توانند در صورت تمایل این کنسول را پیش‌خرید کنند. البته باید توجه داشته باشید در مرحله اول که قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار شود، تنها بیست هزار دستگاه را شامل خواهد شد؛ ولی تیم سازنده اطمینان داده است که مشکلی که برای کنسول‌های نسل نهمی رخ داده گریبان‌گیر کنسول Playdate نخواهد شد. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده کنسول Playdate که برچسب قیمتی ۱۷۹.۹۹ دلاری برای آن انتخاب شده، از تاریخ هفت مردادماه (۲۹ ژوئیه) برای پیش‌فروش آماده می‌شود. شرکت Panic اعلام کرده است که در ابتدا ۲۴ بازی برای خریداران در نظر گرفته شده که به‌صورت فصلی نیز به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. 

لطفا در انتها شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص Playdate را با ما به اشتراک بگذارید. آیا باتوجه به قیمت مدنظر و ویژگی‌های آن، سحت‌افزار شرکت Panic می‌تواند شما را به خرید آن تشویق کند یا خیر؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده