نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

رونمایی از بازی Grid Legends ساخته استودیو کدمسترز

الکترونیک آرتز و کدمسترز به تازگی جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Grid به نام Grid Legends را معرفی کرده‌اند.

بازی Grid Legends (گرید لجندز) جدیدترین ساخته‌ی استودیو Codemasters (کدمسترز) خواهد بود که به تازگی با انتشار تریلری معرفی شده است. استودیویی که پیش از این بازی‌های Dirt و F1 را ساخته است و مدتی پیش توسط Electronic Arts (الکترونیک آرتز) خریداری شد. بازی گرید لجندز با تاکید بر بخش داستانی و ویدیوهای سینماتیک و با حضور سه شخصیت اصلی که برای قهرمانی رقابت می‌کنند، معرفی شده است.

بازیکنان در بازی گرید لجندز می‌توانند در مسابقات گوناگون و ترکیبی شرکت کنند، برای نمونه با ماشین‌های سنگین به رقابت با ماشین‌های سبک و سرعتی بپردازند یا به‌سراغ رقابت با ماشین‌های مخصوص دریفت بروند یا اینکه ماشین‌های الکتریکی را به چالش بکشند. کاربر همچنین می‌تواند در پیست‌ها، خیابان‌ها و مسیرهای آف‌رود به رقابت بپردازد.

بکی کراس‌دل، طراح ارشد بازی گرید لجندز در معرفی بازی گفت استودیو کدمسترز قصد به‌دست دادن داستانی کلاسیک را دارد. او می‌گوید آن‌ها می‌خواهند بازیکن را یک‌راست روی صندلی راننده در قلب جهان مجموعه گرید قرار دهند. سکانس‌های بازی گرید لجندز با استفاده از تکنیک واقعیت تعمیم‌یافته‌ای فیلمبرداری شده‌اند که پیش از این در ساخت سریال The Mandalorian مورد استفاده قرار گرفته است. این بازی با حضور سه بازیگر اصلی ساخته شده است؛ کراس‌دل در خلال صحبت‌های خود درباره بازی گفت بازیگران در حال پا گذاشتن به جهان بازی گرید و واکنش نشان دادن با آن هستند.

بازی گرید لجندز در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. مجموعه ریسینگ گرید، مجموعه‌ای به نسبت شناخته‌شده از کدمسترز است، پیش از این بازی‌های Race Driver: Grid و Grid 2 و Grid Autosport  و Grid برای این مجموعه عرضه شده‌اند. تریلر رونمایی از بازی Grid Legends را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده