نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۲

حالت Portal بازی Battlefield 2042 معرفی شد

در جریان رویداد EA Play از حالت جدید و بسیار جذاب بازی Battlefield 2042 با نام Portals رونمایی شد.

رویداد EA Play شرکت الکترونیک آرتز که امسال باتوجه‌به شایعات پیرامونش، به یکی از مورد انتظارترین EA Playهای اخیر تبدیل شده بود، برگزار شد و در جریان آن شاهد رونمایی از اخبار و اطلاعات جدید بازی‌های شرکت EA بودیم.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی نمایش تازه‌ی شرکت الکترونیک آرتز از بازی بتلفیلد 2042، طی EA Play یک حالت جدید از بخش‌های آنلاین بازی نام‌برده معرفی شد. این حالت موسوم با نام پورتال (Portal) یک بخش آنلاین بسیار بزرگ و جذاب است که طی آن، بازیکنان به نقشه‌های محبوب از قسمت‌های قبلی سری بتلفیلد مثل بتلفیلد ۱۹۴۲، بتلفیلد 3 و Battlefield: Bad Company 2 وارد می‌شوند و رقابت‌های مختلف را تجربه خواهند کرد.

بخش Battlefield Portal یک سامانه‌ی به‌خصوص با نام Battlefield Builder را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. دسترسی به این سیستم مشروط به خرید بازی بتلفیلد 2042 نیست و هر شخص که اکانت EA باشد، به‌رایگان می‌تواند این حالت را دانلود و از آن استفاده کند. «بتلفیلد بیلدر» یک بخش ویژه برای طراحی انواع و اقسام رقابت‌ها در حالت Battlefield Portal است. مثلا شما در این حالت، یک نقشه از بتلفیلد ۳ را انتخاب می‌کنید و شرایط مبارزه را به‌گونه‌ای تعیین می‌کنید که سربازان بازی Battlefield 1942 و سربازان بازی Battlefield 3 در آن دقیقا با تجهیزات جهانی که از آن می‌آیند، بایکدیگر مبارزه کنند! الکترونیک آرتز از حالت بتلفیلد پورتال با عنوان «نامه‌ی عاشقانه به هواداران سری بتلفیلد» یاد کرده است.

گیمرها آزادی عمل بسیار بالایی در طراحی رقابت‌های مختلف بخش Portal خواهند داشت و در کل، باید انتظار یک تجربه‌ی دیوانه‌وار و بسیار جذاب را از این حالت داشته باشیم. جایی که حتی امکان مبارزه‌ی سربازان جنگ جهانی اول با رسته‌های پیاده‌نظام سال ۲۰۴۲ میلادی هم در آن وجود دارد! در ادامه توجه شما را به تریلر این حالت جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده