// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۸

اعلام تاریخ عرضه بازی Lost in Random با تریلر جدید

بازی Lost in Random که تحت برند EA Originals توسط الکترونیک آرتز عرضه می‌شود، حالا یک تریلر گیم‌پلی جدید و جذاب به همراه تاریخ عرضه‌ی دقیق دارد.

استودیو Zoink که با بازی Fe شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) بازی Lost in Random را روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی تقدیم گیمرها خواهد کرد. این بازی که ماه‌ها از معرفی آن می‌گذرد، به‌خاطر گرافیک هنری چشم‌نواز و خاص خود به‌شدت مورد توجه قرار گرفت. البته که نمایش‌های بیشتر باعث شدند که بازیکن‌ها برای تجربه‌ی سیستم مبارزاتی ویژه‌ی بازی Lost in Random نیز هیجان‌زده شوند.

گیمر وظیفه‌ی کنترل شخصیت ایوِن (Even/عدد زوج) را برعهده دارد که می‌خواهد خواهر خود یعنی آد (Odd/عدد فرد) را نجات دهد. او در این مسیر با دایسی (Dicey) همراه می‌شود؛ یک تاس زنده که پابه‌پای او به جست‌وجوی پادشاهی رندوم می‌پردازد. بر این جهان پریانی تاریک، یک ملکه‌ی شیطانی حکم‌فرمایی می‌کند که حکومت او به شش قلمرو تقسیم شده است؛ قلمروهایی تحت مدیریت یک تاس سیاه‌رنگ نفرین‌شده.

این بازی اکشن-ادونچر سوم‌شخص، گاهی در میان مبارزات جلوه‌ای همچون یک بازی رومیزی پیدا می‌کند. گیمر از جمع‌آوری سکه‌ها برای خرید کارت‌ها بهره می‌برد؛ تا به قدرت‌های تازه دسترسی یابد و حملاتی جدید را یاد بگیرد. مثلا یک کارت باعث می‌شود که دایسی در لحظه‌ی برخورد با یک دشمن منفجر شود و یک کارت دیگر او را تبدیل به یک چکش عظیم می‌کند. بعضی از کارت‌ها روی دشمن‌ها تاثیر می‌گذارند و برخی از آن‌ها نیز محیط هر مرحله‌ی بازی Lost in Random را دستکاری می‌کنند. این وسط طراحی شخصیت‌ها، محیط‌ها و انیمیشن‌های بازی Lost in Random مخاطب را به طرز شیرینی یاد آثار سینمایی تیم برتون می‌اندازند.

دانلود ویدیو از آپارات

ایوِن هم با پیدا کردن مکعب‌های انرژی برای کمک به دایسی و هم با شلیک سنگ‌های کوچک به مبارزه با دشمن می‌پردازد. آن‌ها همکاری بسیار خوبی دارند. وقتی خط انرژی دایسی پر می‌شود، او می‌تواند طلسم زمانی را اجرا کند تا همه‌ی دشمن‌ها سر جای خود متوقف شوند.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده