// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۲

معرفی اولین گزارشگر زن تاریخ بازی های فیفا

الکس اسکات، بازیکن سابق تیم زنان انگلستان و آرسنال قرار است برای اولین‌بار در تاریخ مجموعه‌ی فیفا، به‌عنوان گزارشگر در بازی FIFA 22 حضور داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکس اسکات، بازیکن سابق تیم زنان انگلستان و آرسنال و کارشناس فوتبال قرار است در بازی FIFA 22 به‌عنوان یکی از گزارشگران جانبی حضور داشته باشد و وقایعی را که خارج از تصویر و زمین بازی اتفاق می‌افتند، گزارش کند. اسکات که اولین گزارشگر زن در تاریخ‌ مجموعه بازی فیفا است، جایگزین الن مکینالی می‌شود. او در طول مسابقات فیفا 22 قرار است درباره‌ی اخبار و گل‌هایی که در دیگر بازی‌های فوتبال انگلستان زده شده، صحبت کند.

تیم گزارشگران فیفا 22 امسال تغییرات و جابه‌جایی‌های اساسی به خود دیده و اضافه شدن اسکات به این بازی جزوی از این تغییرات است. برای مثال جای لی دیکسون با استوارت رابسون، بازیکنان سابق آرسنال عوض شده است. رابسون بیشتر به خاطر حضورش در شبکه‌ی ESPN به‌عنوان کارشناس شناخته می‌شود. همچنین درک ری نیز قرار است به‌عنوان گزارشگر اصلی به فیفا 22 بازگردد.

الکس اسکات، اولین گزارشگر زن در بازی FIFA 22

اسکات در چند سال اخیر به چهره‌ی شناخته‌شده‌ای در تلویزیون‌های انگلستان تبدیل شده است. او علاوه‌بر اینکه قرار است در فصل بعدی، مجری برنامه‌ی Football Focus کانال بی‌بی‌سی وان باشد، یکی از اعضای گروه مجری‌گری المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. اسکات همچنین حالا در تلویزیون درباره‌ی موضوعات دیگری غیر از فوتبال برنامه دارد و برای مثال مجموعه‌ای گزارش درباره‌ی سلامت روان برای بی‌بی‌سی تهیه کرده است.

بازی‌های ویدیویی ورزشی چندوقتی است که درکل توجه بیشتری به زنان و لیگ‌های آن‌ها نشان می‌دهند. برای مثال، لیگ حرفه‌ای بسکتبال زنان (WNBA) سال گذشته به بازی NBA 2K21 اضافه شد. همچنین کندیس پارکر، ستاره‌ی تیم بسکتبال شیکاگو اسکای قرار است روی تصویر کاور نسخه‌ی اسپشل ادیشن NBA 2K22 باشد. البته به‌نظر می‌رسد که سوپر لیگ زنان، امسال به فیفا 22 اضافه نمی‌شود. بااین‌حال، شاید در نسخه‌های سال‌های آینده‌ی این مجموعه شاهد اضافه شدن این مورد باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده