نویسنده: آرمین انکشافی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶

اثر بعدی سازنده Astro’s Playroom یک بازی اکشن است

تیم آسوبی، سازنده‌ی Astro’s Playroom آگهی استخدامی جدیدی منتشر کرده که در آن به جزئیاتی از بازی در دست ساخت آن‌ها اشاره شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Team Asobi اخیرا یک آگهی استخدامی برای بازی جدید خود منتشر کرده که در آن می‌توان اطلاعاتی درباره‌ی ماهیت کلی این بازی به‌دست آورد. همچنین از مواردی که در این آگهی درج شده، می‌توان احتمال داد که اثر در دست ساخت این استودیو نسخه‌ی جدیدی از بازی Astro’s Playroom است.

آگهی مذکور برای جذب فردی در سمت طراح مرحله است و در شرح آگهی نوشته شده که «فرد باید انواعی از مراحل را برای یک بازی اکشن سه‌بعدی طراحی کند و هر مرحله باید دارای موقعیت‌های خلاقانه و ریتمی تند باشد. همچنین فرد باید ایده‌هایی برای گیم‌پلی پیشنهاد بدهد و خود روی پیاده‌سازی‌ این ایده‌ها در بازی نظارت کند.» در بخش شرح مسئولیت‌های این آگهی گفته شده که فرد استخدام‌شده باید «خلاق باشد و بتواند مواردی طنزآمیز به بازی اضافه کند.»

آخرین بازی تیم آسوبی Astro’s Playroom بود که سال گذشته برای پلی استیشن 5 منتشر شد. این بازی به‌خوبی توانست از تمام ویژگی‌های کنترلر دوال سنس استفاده کند و به یکی از بازی‌های محبوب این کنسول تبدیل شود. احتمالا بازی جدید تیم آسوبی نیز هرچه باشد، از قابلیت‌های کنسول نسل نهمی سونی نهایت استفاده را خواهد برد. شایعات حاکی از این است که سونی قرار است رویدادی در تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) برگزار کند که اگر چنین خبری درست باشد، شاید بتوانیم نگاهی به بازی جدید تیم آسوبی داشته باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید تیم آسوبی چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده