نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

نمایش ویژگی‌های خاص نسخه کامپیوتر Back 4 Blood در تریلر تازه بازی

تریلر تازه Back 4 Blood ویژگی‌های نسخه‌ی کامپیوتر بازی نظیر نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از فناوری DLSS و گزینه‌های شخصی‌سازی را نشان می‌دهد.

 زمانی که پای بازی‌های تیراندازی در میان باشد، استفاده از ماوس و کیبورد معمولاً بهترین راه تجربه‌ی این آثار روی کامپیوتر است؛ از این رو بسیاری از کسانی که در انتظار تجربه‌ی بازی تیراندازی زامبی‌محور Back 4 Blood هستند، می‌خواهند این کار را روی کامپیوتر خودشان انجام دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، تریلر تازه‌ی بازی مخصوص شما است؛ زیرا برخی از ویژگی‌های خاص نسخه‌ی کامپیوتر بازی Back 4 Blood را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر ویژگی‌های بسیاری نظیر وضوح تصویر 4K، نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از فناوری بهبود کیفیت تصاویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی یا به اختصار DLSS انویدیا، پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، استفاده از چند نمایشگر و چندین گزینه‌ی شخصی‌سازی مختلف را در معرض نمایش قرار می‌دهد که بدون شک باعث خوشنودی کاربران کامپیوتر می‌شود. البته پشتیبانی بازی Back 4 Blood از ویژگی کراس-پلتفرم در بخش چندنفره نیز تأیید شده است.

تریلر تازه‌ی Back 4 Blood بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی را نیز نشان می‌دهد که در انتهای مطلب می‌توان به تماشای آن نشست. این اثر الهام‌گرفته از بازی Left 4 Dead در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. در تاریخ ۲۱ مرداد (۱۲ اوت) نیز شاهد یک بتای عمومی برای بازی Back 4 Blood خواهیم بود که تا تاریخ ۲۴ مرداد (۱۵ اوت) می‌توان به تجربه‌ی آن پرداخت. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده