// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰

اضافه شدن فناوری FSR شرکت AMD به نسخه پی سی بازی Resident Evil 8

کپکام اعلام کرده که Resident Evil Village حالا از فناوری FSR شرکت AMD پشتیبانی می‌کند و این فناوری نرخ فریم بازی را بالاتر برده و تجربه‌ی آن را روان‌تر کرده است.

Resident Evil 8 یکی از بازی‌هایی بود که پیش‌تر گفته شده بود هروقت فناوری سوپرسمپلینگ FSR از شرکت AMD روی پی سی عرضه شود، از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد. حال کپکام در حساب توییتری رزیدنت ایول اعلام کرده FSR طی آپدیتی به نسخه‌ی پی سی Resident Evil Village اضافه شده است.

طبق اظهارات کپکام، آپدیت مذکور باعث می‌شود Resident Evil Village در نرخ فریم‌های بالاتری اجرا شود و همین موضوع «تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشد.» اخیرا اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه قفل DRM موجود روی رزیدنت ایول ویلج عملکرد فنی بازی را دچار اختلال کرده است. حال کپکام می‌گوید این آپدیت علاوه‌بر اضافه کردن FSR به رزیدنت ایول 8، تغییرات دیگری نیز در بازی اعمال می‌کند تا «فناوری ضدکرک آن بهینه شود.»

تکنولوژی FSR شرکت AMD همچنین چندوقتی است به کیت توسعه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان اضافه شده است و این یعنی احتمالا بازی‌های کنسولی نیز در آینده‌ی نزدیک از این فناوری استفاده خواهند کرد. البته باتوجه‌به اینکه توسعه‌دهندگان زیادی گفته‌اند پیاده‌سازی FSR در بازی‌هایشان به آسانی انجام شده، خیلی بعید نیست که تکنولوژی جدید AMD زودتر از آنچه که فکر می‌کنیم، در زمینه‌ی ساخت بازی فراگیر شود.

Resident Evil Village روی کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استادیا در دسترس است. همچنین کپکام اخیرا اعلام کرده که انتشار بازی شوتر چندنفره Resident Evil Re:Verse تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده