// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

ماشین‌های پرسرعت تر در نسخه نسل نهمی بازی GTA Online

راک‌استار گیمز اعلام کرده که نسخه‌های نسل نهمی GTA Online میزبان آپگریدهایی اختصاصی خواهد بود که با استفاده از آن‌ها می‌توان سرعت ماشین‌ها را بیشتر کرد.

GTA 5 قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر شود. حال به‌نظر می‌رسد که بازیکنان آخرین نسخه‌ی GTA به تعدادی آپگرید روی این کنسول‌ها دسترسی خواهند داشت که منحصر به آن‌ها است و قرار نیست برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شود. درواقع راک‌استار گیمز به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که روی نسخه‌های نسل جدید، «برخی از ماشین‌های در بازی قابل ارتقا خواهند بود و می‌توان سرعت آن‌ها و موارد دیگری را بهبود داد.»

توییت مذکور جزئیات خاصی را از این آپگریدها اعلام نمی‌کند. البته برخی کاربران ردیت این سؤال برای‌شان پیش آمده که آیا آپگریدهای نسل نهمی به نسخه‌ی پی سی GTA 5 نیز راه پیدا می‌کنند یا خیر. همچنین دسته‌ای دیگر از کاربران پس از اعلام خبر آپگریدهای اختصاصی، می‌گویند این موضوع ممکن است باعث شود بازیکنان نسل هشتمی و نهمی GTA Online نتوانند با استفاده از قابلیت کراس پلی با یکدیگر بازی کنند؛ چراکه اگر قرار باشد به بازیکنان نسل نهمی جی‌تی‌ای 5 ماشین‌های پرسرعت‌تر داده شود، رقابت بین بازیکن بین دو نسل نابرابر خواهد بود.

پوستر Los Santos Tuners بازی GTA Online

البته در حال حاضر راک‌استار بسیاری از موارد را به‌طور شفاف اعلام نکرده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا آپگریدهای اختصاصی کنسول‌های جدید بر کراس پلی GTA Online تاثیر خواهد داشت یا خیر. علاوه‌بر این، GTA Online امروز قرار است میزبان آپدیت جدیدی باشد که LS Car Meet را به بازی اضافه می‌کند. این محتوای جدید درواقع نوعی فضای اجتماعی در بازی است که بازیکنان در آن می‌توانند ماشین‌های تیون‌شده و شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را به دیگران نشان دهند، با بازیکنان دیگر مسابقه داده و مأموریت‌هایی را انجام دهند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده