// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

رویداد GDC 2022 به صورت حضوری برگزار خواهد شد

کنفرانس بازی‌سازها (GDC/Game Developers Conference) پس از دو سال برگزاری به شکل آنلاین بالاخره از سال ۲۰۲۲ میلادی مجددا شکل‌وشمایل سابق خود را خواهد داشت.

در تاریخ ۲۱ مارچ تا ۲۵ مارچ ۲۰۲۲ (۱ فروردین تا ۵ فروردین ۱۴۰۱) شاهد برگزاری حضوری و فیزیکی رویداد GDC 2022 در شهر سان فرانسیسکو از ایالت کالیفرنیا کشور ایالات متحده آمریکا خواهیم بود. این خبر در حالی اعلام شد که بالاخره رویداد GDC 2021 کلید خورد؛ برنامه‌ای کاملا آنلاین و غیرحضوری که برنامه‌ریزی برای آن به این شکل طی سال گذشته و سال جاری با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود.

باتوجه‌به تاکید برگزارکنندگان روی عباراتی همچون «رویداد حضوری» و «کنفرانس فیزیکی» موقع صحبت راجع به GDC 2022 می‌توان فرض کرد که قرار نیست شاهد برگزاری بخش‌هایی از آن به شکل آنلاین در سال ۲۰۲۲ میلادی باشیم. هرچند همواره طی چند ماه ویدیوهای مراسم‌های برگزارشده در رویداد «کنفرانس بازی‌سازها» راه خود را به اینترنت پیدا می‌کنند تا افراد بیشتری فرصت بهره بردن از این محتواهای آموزشی و هیجان‌انگیز را داشته باشند.

کنفرانس‌های اصلی رویداد GDC 2022 باید تا پیش از ۳۱ آگوست/اوت (۹ شهریور) سال جاری به سمت رسمی برسند تا فرصت لازم برای دریافت تایید را داشته باشد. پس از آن که جف کیلی خبر از برگزاری حضوری گیم اواردز 2021 در دسامبر پیش‌رو داد، حالا GDC 2022 دومین رویداد شناخته‌شده‌ی جهان بازی‌های ویدیویی است که پس از مدت‌ها می‌خواهد مجددا سراغ برگزاری حضوری/فیزیکی برود.


منبع Games Industry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده