نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

نینتندو برنامه‌ای برای عرضه نسخه دیگری از سوییچ ندارد

نینتندو اخیرا طی بیانیه‌ای به‌صورت رسمی اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ OLED تنها نسخه جدید در دست ساخت این کنسول است و خبری از نسخه دیگری از آن نخواهد بود.

درحالیکه مدت‌ها است شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوانی پیرامون یک نسخه پیشرفته‌تر از لحاظ سخت‌افزاری برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ مطرح شده بود، اما نینتندو با معرفی کنسول نینتندو سوییچ OLED به‌نوعی تمام این شایعات را تکذیب کرد. 

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید حدود دو هفته پیش بود که نینتندو از جدیدترین نسخه کنسول موفق سوییچ پرده‌برداری کرد. این کنسول که تحت عنوان نینتندو سوییچ OLED معرفی شده برخلاف شایعات متعدد درواقع تنها یک به‌بروز رسانی از صفحه‌نمایش نسخه پایه و تغییرات جزیی در طراحی آن محسوب می‌شود. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو با انتشار بیانیه‌ای آب پاکی را روی اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی و گیمرها ریخت و به‌صراحت اعلام کرد که تنها نسخه در دست ساخت از سوییچ کنسول نینتندو سوییچ OLED است و نینتندو برنامه‌ای برای عرضه نسخه جدید دیگری از این کنسول ندارد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، به یاد دارید که حتی رسانه بلومبرگ نیز با اشاره به یک پردازنده بهبودیافته و امکان تجربه بازی‌ها با رزولوشن 4K، به‌نوعی جزییات و اطلاعات تکمیلی و دقیق‌تری از  کنسول نینتندو سوییچ پرو را ارایه کرده بود و حالا نینتندو به‌صورت رسمی گزارش بلومبرگ را تکذیب کرده است. نینتندو اعلام کرد که این اطلاعات نادرست بوده‌اند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا در آینده می‌توان شاهد معرفی و عرضه نسخه ارتقا یافته کنسول نینتندو سوییچ باشیم یا نینتندو درنهایت برنامه‌ای برای عرضه این نسخه از کنسول محبوب خود ندارد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص کنسول سوییچ OLED و شانس موفقیت آن در بازار را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع reuters
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده