// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

2K بی سر و صدا یک بازی موبایلی را از مجموعه XCOM منتشر کرد

بازی XCOM Legends که پیش‌تر خبر خاصی از آن در رسانه‌ها منتشر نشده بود، حالا ناگهان در برخی کشورها روی فروشگاه گوگل پلی استور دیده شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت 2K بدون اعلام قبلی و در سکوت خبری نسخه‌ی early access بازی موبایلی XCOM Legends را در کشورهایی خاص و روی پلتفرم اندروید منتشر کرده است. XCOM Legends توسط Iridium Starfish ساخته شده است. این استودیو در کالیفرنیا مستقر است و طبق گزارش یوروگیمر، به Take-Two، شرکت مادر 2K مرتبط است.

 2K در بیانیه‌ای که درباره‌ی این بازی در وب‌سایت خود منتشر کرده می‌گوید: «ما به‌طور مداوم در حال کشف و آزمایش تجربه‌های جدیدی هستیم تا بتوانیم بهترین و باارزش‌ترین بازی‌ها را به طرفداران ارائه دهیم. ایریدیوم استارفیش بازی XCOM Legends را به‌صورت محدود در کشورهایی خاص منتشر کرده است و فعلا مورد دیگری در این خصوص وجود ندارد که بخواهیم آن را به اشتراک بگذاریم.» در صورت تمایل می‌توانید گیم‌پلی این بازی را از یوتیوب تماشا کنید.

کاراکترهای بازی موبایلی XCOM Legends

XCOM Legends مانند سایر بازی‌های این مجموعه در سبک نقش‌آفرینی و با محوریت همکاری تیمی است و یک حالت کمپین داستانی نیز دارد که بازیکنان در آن باید موج‌های مختلف دشمنان را شکست دهند. در این بازی مبارزات بازیکن دربرابر بازیکن نیز وجود دارد که در آن بازیکنان می‌توانند برای شکست تیم مقابل با حداکثر ۵ نفر تیم تشکیل دهند. هدف این مبارزات عموما به عقب راندن بیگانه‌هایی است که به زمین حمله کرده‌اند.

در XCOM Legends می‌توان Legendary Hero هایی به‌دست آورد و در مبارزات از آن‌ها استفاده کرد. هرچه بازیکنان بیشتر بازی را تجربه کنند، کاراکترها و پاداش‌های بیشتری برای آن‌ها آنلاک می‌شود. ایکس‌کام لجندز در حال حاضر تنها در مناطق خاصی روی فروشگاه گوگل پلی استور در دسترس است. هنوز مشخص نیست که آیا XCOM Legends به‌صورت کامل و جهانی عرضه خواهد شد یا خیر و اگر جواب مثبت است، تاریخ انتشار اصلی آن چه زمانی خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده