نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰

امکا ارتقای SSD کنسول Steam Deck

گیب نیول، مدیر شرکت ولو، اعلام کرد که حتی مدل ۶۴ گیگابایتی کنسول Steam Deck نیز به‌لطف پشتیبانی از درگاه M.2 2230 SSD امکان اضافه کردن SSD را به خریداران ارایه می‌دهد.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید به‌تازگی شرکت ولو از کنسول دستی و قابل حمل خود تحت عنوان Steam Deck رونمایی کرد؛ سخت‌افزاری که قرار است در سه مدل ۶۴ گیگابایتی به‌همراه درایو eMMC و ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی با بهره‌گیری از یک SSD داخلی NVMe اواخر سال میلادی روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی گیب نیول، مدیر شرکت ولو، ساعاتی پیش اطلاعات جالبی درخصوص امکان ارتقای حافظه‌ این سه مدل ارایه داد؛ بر این اساس نیول از پشتیبانی کنسول Steam Deck از درگاه M.2 2230 SSD خبر داد. نکته جالب توجه این است که حتی خریداران نسخه پایه ۶۴ گیگابایتی استیم دک نیز به‌لطف این درگاه می‌توانند به کنسول خود SSD اضافه کنند. 

این موضوع باعث می‌شود بدون توجه به نوع کنسولی که خریداری می‌کنید، امکان ارتقای SSD برای شما فراهم باشد. البته باید توجه داشته باشید که درایوهای M.2 2230 نه‌تنها قیمت بالایی دارند، بلکه به سختی در بازار پیدا خواهند شد. 

براساس اطلاعات موجود کنسول دستی Steam Deck قرار است همراه‌با یک سیستم‌عامل استیم شخصی‌سازی شده و پشتیبانی از قابلیت ری تریسینگ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. به‌ظر شما آیا این کنسول با برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری خود می‌تواد در بازار موفق عمل کرده و توجهات زیادی را سمت خود جلب کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده